Magevondt

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
andre som sliter med mageknip, treg fordøyelse og forstoppelse?? Gode tips mottas med kjempe takk! Sitter på jobb, men vil helst hjem å ligge i fosterstilling på sofaen så vondt det er :(

Jeg har også litt treg mage, også er jeg veldig oppblåst! 1 glass med vann og linfrø (2ss) over natta er bra:) Bare husk å drikke masse vann for ellers gjør du vondt verre:p

andre som sliter med mageknip, treg fordøyelse og forstoppelse?? Gode tips mottas med kjempe takk! Sitter på jobb, men vil helst hjem å ligge i fosterstilling på sofaen så vondt det er :(
Ikke mageknip, men oppblåst, hard i magen og treeeeg fordøyelse :shifty:

Jepp, men mye pga jeg ikke takler kaffe lenge, det har alltid hjulpet :p

Jaa :/ Kjøpte sviskekompott, det var ikke så gæli :)

Føler at ingen ting hjelper selv, men drikker nå masse vann, spiser frukt og grønt (fiber) og drikker biola. Bevegelse skal også hjelpe.

Synes magen er helt på bærtur når man er gravid. Er løs og hard om en annen. Luft ect. Disse hormonene spreller kroppen et puss!

Jaa :/ Kjøpte sviskekompott, det var ikke så gæli :)

Jeg pleier å kjøre den med stavmikser, og så ha et tynt lag med sukker på, før jeg har vaniljesaus/fløte over. En av mine favorittdesserter faktisk (men, veldig viktig at det er en jevn masse, uten klumper).

Jeg synes sitronvann av fersk sitron hjelper. En god skvis saft i et vanlig vannglass. Også synes jeg ingefær hjelper en gang i ny og ne. Jeg har hørt at karve kan hjelpe mot luftsmerter, men det har jeg ikke testet ut selv.

Hiver meg på denne jeg også. Føler meg seriøst sånn 20 uker på vei, ikke 8 [emoji81] veldig oppblåst uansett hva jeg spiser [emoji17][emoji85]

Det er faktisk en av de få tingene jeg kunne tenke meg akkurat nå [emoji81] (innmari dårlig matlyst her i gården :p)

Huff kjenner til det. Du får ut å handle om butikken fortsatt er åpen. Jeg får alltid lyst på det vi ikke har i hus [emoji87][emoji28]

Back
Topp