Magevondt!

LykkeligRose

Glad i forumet
Har så sykt vondt i magen! Kjennes ut som luftsmerter, så er ikke så nervøs for spiren i magen men auauu :( flere som har dette?

Har så sykt vondt i magen! Kjennes ut som luftsmerter, så er ikke så nervøs for spiren i magen men auauu :( flere som har dette?

Jeg hadde det i natt, sammenhengende i ca 5 timer. Det var sykt vondt! Minnet om luftsmerter hos meg og, men det hjalp ikke å gå på do og få ut luft. Heldigvis ga det seg, og har ikke kjent noe til det i dag. Håper det slipper taket hos deg snart! <3

Jeg har hatt det nesten hver dag siden positiv test.. Først var jeg bekymret for spira, men roet meg selv med at den er i livmoren som ennå ikke har komt så langt opp :)

Jeg har brukt varm rispose mot magesmerter tidligere, men vet ikke hvordan det er når man er gravid.. Varme har funket bra som lindring på meg i allefall :)

Hadde fryktelig vondt i går kveld. Det var så vondt at jeg ble redd får at noe var galt. Var på jobb, hadde vanskeligheter med å klare å stå oppreist. Ville bare dra hjem, men var ikke mulig der og da. Gikk heldigvis over da jeg kom hjem å fikk gått på do :) da skjønnte jeg at det var luftsmerter å ikke no farlig.

Jeg har hatt det sånn i starten av alle mine svangerskap..... Tror ikke det er så uvanlig i grunn..... :-)

Back
Topp