Magevondt :(

Hemmelig gave❤️

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Ha deg vekk din teite mageknipe. Selmer liker deg ikke. Ei heller mora. Så nå ønskes du bort pronto. Fjertene stinker skikkelig mannejunkfood -fis. Helt forferdelig sure fjerter. What to dooooo.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Prøvd sukkervann eller Minifom?

Jeg drakk også ammete fra apoteket foruten å gi dattera vår sukkervann + minifom. Jeg fikk henne til å sove lenger hvis jeg trillet henne en tur for så å ha henne liggende i vogna på terassen, mens jeg fikk unna husarbeid. Ellers har hun også sovet lengre om hun blir plassert rett i bagvognen innendørs enn om hun ble lagt i seng eller lekegrind. Pleide også ta en lett massasje før og etter amming på henne; da kom det som regel en del luft ut. Håper det roer seg for den lille snart! Ikke godt for verken foreldre eller de små når de plages med magevondt. Her er heldigvis det gått over...enn så lenge :p Det er som å ha ett helt annet barn, nå kan hun være våken uten å grine. Det er herligt!! =D Mi er foressten tre uker nå.

Om de tingene du selv kan gjøre ikke fungerer, så var vi veldig fornøyd med osteopat-behandling med forrige barn. Vet også at mange har god erfaring med Manuellterapeut. I tillegg til behandling av sønnen vår, så fikk vi noen "øvelser" vi kunne gjøre på han hjemme, og disse hjalp. Gjør disse på vesla nå også :)

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

Ha deg vekk din teite mageknipe. Selmer liker deg ikke. Ei heller mora. Så nå ønskes du bort pronto. Fjertene stinker skikkelig mannejunkfood -fis. Helt forferdelig sure fjerter. What to dooooo.

Hehe, jeg klagde til svigermor over lukta på fiskene til lillemann, og fikk til svar; ja det kommer jo an på hva du selv spiser det ;P haha liksom!

Prøv ammete, vet ikke om det hjelper, men liker å tro at den hjelper på jeg ihvertfall :) og ganske god er den også :)

Det funket med sukkervann ig minifom. Prøver meg på fenikkelte. Drukket det i ett par dager nå. Men om det funker på magen vet jeg ikke. Haha hva man spiser jah. Trukke jeg kan spise så mye da. For her fises det sure mannefiser av alt jeg har spist :P. Men trur det har noe med at han bare leverer bæsjebleier en gang i uka ca. Så har vel myyye gass i magen som skal ut :P.

Det funket med sukkervann ig minifom. Prøver meg på fenikkelte. Drukket det i ett par dager nå. Men om det funker på magen vet jeg ikke. Haha hva man spiser jah. Trukke jeg kan spise så mye da. For her fises det sure mannefiser av alt jeg har spist :P. Men trur det har noe med at han bare leverer bæsjebleier en gang i uka ca. Så har vel myyye gass i magen som skal ut :P.

Ahh! Han her driter litt hver gang han fiser, så mulig det er derfor de ikke lukter noe spesielt :P mn han blir sår i stumpen av det da :/ å så blir han grinete når det er vondt:P

Back
Topp