Magevondt!!!

Grynet2

Glad i forumet
VIP
Uff! Det har vært en hjerteskjærende ettermiddag/kveld. Endelig sover snuppa relativt søtt. Har aldri hørt henne skrike slik hun skrek i dag. Hun har vært helt krakilsk, og det har vært umulig å roe henne. Nå sovnet hun i armene mine med smokk og mannens gitarspill. Håper hun har roet seg for natten... [&:] satser på en lettere dag i morgen [:)]

Hva gjør dere når magene har det tøft? Noen gode råd tilfelle vi får en slik dag i morgen også...? [;)]

Sukkervann! [:D]

ORIGINAL: Morellskatten

Sukkervann! [:D]

Prøvde, det funket i ca 4 sekunder....... [&:]

sukk... Nå er hun urolig igjen, er redd dette kan blir en laaaaang fredagskveld/natt.... [8|]

Uff, stakkar liten... [&o] Hvis det er luftproblemer så har fennikkelte funket kjempe her! [:)]

Ammer du? Er det noe du har spist hun reagerer på, tror du? For da går det sikkert over snart... [:)]

Kjenner til følelsen deres, om man har en baby som ikke pleier å skrike så mye, så blir man nesten rådvill når det for en gangs skyld skjer...

Har ingen flere gode tips, annet enn kos, byssing og sukkervann. Og håpe på at det går over snart.

Prøv å kok opp vann (kok i 5 min, altså ikke bruk vannkoker)..
Så avkjøler du vannet, og gir det til den lille..
Vannet er da UTEN bobler, og kan ta til seg oksygen i magen [:D]
Absolutt verdt et forsøk[:D]

Uff, stakkar liten... [&o] Hvis det er luftproblemer så har fennikkelte funket kjempe her! [:)]

Jeg har ikke så mye melk at jeg tror det funker her [:(]

ORIGINAL: Kybele

Ammer du? Er det noe du har spist hun reagerer på, tror du? For da går det sikkert over snart... [:)]

Kjenner til følelsen deres, om man har en baby som ikke pleier å skrike så mye, så blir man nesten rådvill når det for en gangs skyld skjer...

Har ingen flere gode tips, annet enn kos, byssing og sukkervann. Og håpe på at det går over snart.

Ammer litt, men i hele dag har jeg måtte gå rett på flasken. Hun har bare skreket når jeg har lagt henne til, det er lite stas [8|] Så tviler på det er noe jeg har spist gitt!

Er ikke ofte det skjer, så vi er ikke akkurat forberedt... Men sukkervannet står klart [:D]

Nei - jeg har ikkenoe melk, så jeg har laget te og gitt henne [:)] Det funker gull!!

ORIGINAL: Spent23

Prøv å kok opp vann (kok i 5 min, altså ikke bruk vannkoker)..
Så avkjøler du vannet, og gir det til den lille..
Vannet er da UTEN bobler, og kan ta til seg oksygen i magen [:D]
Absolutt verdt et forsøk[:D]

Takk for tips! Dette skal prøves ut [:)]

Nå ligger hun i sengen sin, men hører henne stadig vekk på babycallen. Hun ligger med andre ord veldig urolig i forhold til hva hun pleier, jeg bare venter på ramaskrik...

Nei - jeg har ikkenoe melk, så jeg har laget te og gitt henne [:)] Det funker gull!!

Åh? Hmmm, kjøper man sånn te på helsekosten? Gir du det på flaske? og hvor mye? [:)]

Lag litt sterkere sukkervann eller la hun få et bad. Her hjelper det å bade slik at han tar beina ned i vannet først og henger på armen min, for da drar han beina godt opp mot magen-skjønner??

Ja, kanskje det kanskje. Er mannen som har laget sukkervannet... Mistenker at det er ganske sterkt, for han er bartender.... (Gode drinker er som oftest veeeeeeeldig søte) [;)]

Hun fikk seg et bad, og da var smilet på plass [:)] Men skal prøve det med beinløftingen neste gang [:)][:)]

Kjøper det på helsekosten ja [:)] Bare trekker te og avkjøler til passe temperatur, og gir henne ca 3 ml, enten med skje eller sprøyte [:)] Hun synes det er snop [8D][:D]

Pakker hu fint inn oppi vogna og går en tur. Det er det eneste som hjelper her da. [:)]

Eneste som funket her når mini slet med magen var å bære han liggende på armen.. Altså med hodet hans inn mot albuenn liksom.. Og vugge rundt.. Og sukkervann da [:)]

Back
Topp