Magevondt på kveldene?

Blueheart

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei.:) min lille sliter ekstremt med magevondt og luftsmerter på kveldene etter han har lagt seg for å sove. Altså han sovner fint når han skal legge seg men etter en liten time hyl gråter han av smerter. Ingenting hjelper og dette er 7-8 natten som er sånn. Han kan hyl gråte i flere timer i strekk. Noen tips? fra en litt sliten mamma som har veldig vondt i mammahjerte sitt :(
 
Hei.:) min lille sliter ekstremt med magevondt og luftsmerter på kveldene etter han har lagt seg for å sove. Altså han sovner fint når han skal legge seg men etter en liten time hyl gråter han av smerter. Ingenting hjelper og dette er 7-8 natten som er sånn. Han kan hyl gråte i flere timer i strekk. Noen tips? fra en litt sliten mamma som har veldig vondt i mammahjerte sitt :(
Noe nytt han har begynt å spise før han legger seg?
Spiser han mye de siste timene før legging?
 
Han har ikke begynt å spise noe spesielt før han legger seg. Er litt grøt og mme. Får ikke i an annet enn grøt og mme på kveldene. :/ spiser heller ikke så mye på kvelden. Er så vondt å se han ha veldig vondt...
 
han har det veldig vondt** setningen i slutten ble litt rar...:p
 
Ingen flere tips? :/
 
Huff, dette høres slitsomt og vondt ut både for små og store! Hvis han hylskriker i flere timer hver kveld, tror jeg jeg ville startet med en sjekk hos legen. Er du helt sikker på at det er magevondt? Det kan ikke for eksempel være ørenetennelse? Ved ørenetennelse øker smertene i liggende stilling.
 
Er avføringen normal? Hard i magen? Rart at det kun er på kvelden hvis han ikke spiser noe spesielt da. Ingen allergier?

Tenkte også på ørebetennelse. Viser han ubehag når han ligger flatt på dagtid?
 
hmm.. kan de få vondt i magen av ørebetennelse? fordi han har hatt feber de siste dagene også. Avføringen var ihvertfall normal i dag men ikke i går. jeg har ikke sjekket allergier enda men både jeg og samboer tåler alt. Han reagerer ikke på dagtid når han ligger flatt.. Hvis dette vedvarer lengre så går jeg til legen for sjekk.
 
Da tok jeg feil det med avføringen. Nå er det diare...
 
hmm.. kan de få vondt i magen av ørebetennelse? fordi han har hatt feber de siste dagene også. Avføringen var ihvertfall normal i dag men ikke i går. jeg har ikke sjekket allergier enda men både jeg og samboer tåler alt. Han reagerer ikke på dagtid når han ligger flatt.. Hvis dette vedvarer lengre så går jeg til legen for sjekk.
Det vet jeg ikke helt. Men ville nok ringt legen og hørt litt ja. :)
 
Back
Topp