Magevondt..igjen..help me

FirstTime

Elsker forumet
Hei hei

Dagene flyr her..rekker ikke stort..begynner tro Juliana har kollikk. Noen dager er hun fin og skriker litt som normalt men så har hun dagene sine, hun er omtrent utrøstelig. Prøver minimom igjen nå og amme te. Har kjøpt sånne Fennikel frø nå... så har to spm:

1. Hvor mye frø og hvor mange kopper te må jeg drikke?? er de kapselne bedre tro, mer konsentrert...

2. Dere som drikker ammete....gir dere barnet mer en en spisesje om dagen? gir juliana det....

Skal til sykesøster neste uke..tror jeg skal be om fysio der til henne...er vel gratis og vil jeg tro ved hs..

Nå sover hun stille og søtt....gjesp..trenger det selv men får vel spise og rydde litt først...og da er hun vel våken igjen [8|][8|][X(][X(]

Klem

Huff stakars liten da. Det hørtes veldig slitsom ut for henne og dere dette. Håper du får litt hjelp av sykesøster neste uke.

Ang ammete så har Monicus lært meg at hun koker opp en kopp med vann, tar en halv teskje te oppi (ikke mer), du kan gi 15 - 20 ml ammete i døgnet. Hun lar teen stå i kjøleskapet, holdbar et døgn og så tar hun og varmer det hun skal ha i micron og gir det med teskje før hvert måltid. Jeg har det stående på en tåteflaske og lag Thea ta en slurk til annenhver flaske ca. Vet at Monicus tar ammete og Minifom til hver flaske, hun har kuttet ut malten og føler at dette er det beste for Kian. Jeg gir Minifom og te om hverandre, ikke noe fast, ser ann magen hennes

Prøv å kutte ut melkeprodukter! Jeg kutta ut melk, ost, sjokolade, is (hulk) og alt annet med melk. Og det har hjulpet masse!!!

De sa på helsestasjonen at det var det første jeg skulle prøve, at det var typisk at de reagerte på kumelkstoffer i morsmelka. [;)]

Jeg kutta også melk, og det hjalp. Men hun hadde det fortsatt ikke godt. Nå har vi begynt med minifom før hver amming, og det ser ut til å hjelpe veldig bra. Hun har det mye bedre enn på lenge. Har ikke rukket prøve ammete enda, men drikker en kopp om dagen selv.

har kutta melkeprod selv fra idag ..blir hun bedre kutter jeg minifom og ammete for å se om det er melkeprodukta som gjør magen ugrei

*håpe håpe hun blir bedre..ikke kollikk..pliiiiiis*

Mikkel sov fra 22 til 10 i natt... minus matpauser. Ikke en lyd annet enn da han var sulten. Rolig og harmonisk på morgenen. Ja, jeg tror på melkeproduktkutt!! [:)] Lykke til!!! Hadde selv kolikkangst da han kunne skrike 4 timer i strekk.....

Mest skriking på kvelden og tidlig natt her. Men det er som nevnt mye mye bedre nå.

Back
Topp