Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nå har mini hylt siden 4 på ettermiddag......i tillegg til fra 8 til 11 i dag tidlig.....det eneste som hjelper er puppen...men han er jo mett, så han gulper det opp etterpå.....
nå trenger jeg tips!!!!!!!!!!!![:'(]
Jeg har samme problemet, etter hvert måltid så er det trøbbel. Hun har vondt og hele kroppen spenner seg.
Ei venninne av meg anbefalte Minifom- det får du kjøpt på apoteket. 10 dråper før hvert måltid. Det taes ikke opp i kroppen, og kommer ut sammen med resten av avføringen. Det skal hjelpe mot luften. Jeg prøvde, uten effekt på min prinsesse. Men kan hende det funker på ditt gull?
Ellers så har jeg erfart at det er god trøst i smokken når knipene kommer. Dere som har erfaring med sukkervann- hvor mye gir dere? Ett par dråper, eller en teskje??? [8|]
Jeg trenger også tips, det er ikke gøy når knøttet har så vondt.
eg har nett vært hos kiropraktor me gulle mitt..
han sleit me masse masse luft imagen og skriking på nettene..
viste seg at han hadde ein låsning i nakken og nede i hoftene...
eg gir 1 ss me sukker vann når eg gir... gir kje så ofte.. tror eg har gidd han det 2 ganger...
Jeg leste litt om det i en annen tråd her i sta. Jeg kommer til å ringe en manuellterapeut i morgen og høre om hun kan ta en titt på henne. Krysser fingrene for at det kan hjelpe den stakkars lille jenta mi. Får så vondt av henne. [:(]