Magetrøbbel

Lucky#4

Andre møte med forumet
:dead::depressed: Flere som sliter med magen?
Er sååå oppblåst at det føles som magen skal sprekke!!! Gjør så vondt også ser jeg jo 4-5mnd gravid ut... :confused005:dance018:thefinger

Slik hadde jeg det med jenta mi, luftmagen kom i uke 7 og forble sånn til gravidmagen kom... Var også meget forstoppet :dead:

Er sååå oppblåst at det føles som magen skal sprekke!!! Gjør så vondt også ser jeg jo 4-5mnd gravid ut... :confused005:dance018:thefinger
Ja! Du er ikke alene! Har nettopp startet en tråd om det i den skjulte gruppen hvis du har tilgang:)

Samme her! Har så mye luft i magen at jeg føler meg som en vandrende gjærdeig. Våkner på nettene av mageknip, og får jo alldeles ikke til å sovne igjen pga all luften som sirkulerer i magen.

Dette sliter jeg med også, er så vondt!

Løpt på do i hele dag, og virker ikke som det blir bedre :( så er jeg så kvalm, men redd for å spise feil så jeg får enda mer vondt i magen :'(

Her sliter jeg med forstoppelse og det er så ubehagelig. Føler meg heldigvis ikke så oppblåst enda.
Veldig kjipt med det også da. :sour: God bedring med magen! Men du slipper hvertfall å prøve å skjule en mage som består av luft, passe på at du ikke avslører deg selv pga lufta og ikke ungen :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004 :smiley-angelic008:eek:xsmile9:wacky:

Dette sliter jeg med også, er så vondt!

Løpt på do i hele dag, og virker ikke som det blir bedre :( så er jeg så kvalm, men redd for å spise feil så jeg får enda mer vondt i magen :'(
Samme her. Føler det «utløses» av at jeg spiser :smiley-angry017 men klarer ikke se at det kommer av noe spesifikt av matgrupper/varer. :smiley-ashamed008

Legen min anbefalte meg å spise fiberhusk :)

Samme her. Føler det «utløses» av at jeg spiser :smiley-angry017 men klarer ikke se at det kommer av noe spesifikt av matgrupper/varer. :smiley-ashamed008

Ja helt forferdelig, nå er det mye verre, har løpt på do i hele natt og i dag, har kjempe vondt i magen, og var hos legen, han mente det bare var forstoppelse... Men det kommer jo ut vann hele tiden, beklager detaljer :(

Har ikke orket noenting, og med en gang jeg beveger meg så er det kjempe vondt :'( håper det snart går over, holdt på siden tirsdag og bare blitt verre :' (

Back
Topp