Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja! Du er ikke alene! Har nettopp startet en tråd om det i den skjulte gruppen hvis du har tilgangFlere som sliter med magen?
Er sååå oppblåst at det føles som magen skal sprekke!!! Gjør så vondt også ser jeg jo 4-5mnd gravid ut...![]()
Ja! Du er ikke alene! Har nettopp startet en tråd om det i den skjulte gruppen hvis du har tilgang![]()
Ouuuff håper det ikke vedvarer for meg. Har jo store problemer på jobb da jeg går i bukse og genser Slik hadde jeg det med jenta mi, luftmagen kom i uke 7 og forble sånn til gravidmagen kom... Var også meget forstoppet![]()
Huff, ja nei jeg måtte bare si det slik det varOuuuff håper det ikke vedvarer for meg. Har jo store problemer på jobb da jeg går i bukse og genser ![]()

Flere som sliter med magen?
Er sååå oppblåst at det føles som magen skal sprekke!!! Gjør så vondt også ser jeg jo 4-5mnd gravid ut...![]()
youSamme her! Har så mye luft i magen at jeg føler meg som en vandrende gjærdeig. Våkner på nettene av mageknip, og får jo alldeles ikke til å sovne igjen pga all luften som sirkulerer i magen.

Veldig kjipt med det også da.Her sliter jeg med forstoppelse og det er så ubehagelig. Føler meg heldigvis ikke så oppblåst enda.
God bedring med magen! Men du slipper hvertfall å prøve å skjule en mage som består av luft, passe på at du ikke avslører deg selv pga lufta og ikke ungen 

Samme her. Føler det «utløses» av at jeg spiserDette sliter jeg med også, er så vondt!
Løpt på do i hele dag, og virker ikke som det blir bedreså er jeg så kvalm, men redd for å spise feil så jeg får enda mer vondt i magen :'(
men klarer ikke se at det kommer av noe spesifikt av matgrupper/varer. 
Samme her!!!Sliter med det samme!Hadde det ikke slik med første.
Samme her. Føler det «utløses» av at jeg spisermen klarer ikke se at det kommer av noe spesifikt av matgrupper/varer.
![]()