Magetråd

Jeg har gigantisk oppblåst mage, jeg. :grumpy: Masse klær jeg ikke kan bruke fordi det ser helt dust ut med denne magen, og det ser ut som jeg har lagt på meg masse.

8+1, og heldigvis ingen kul enda! Håper den lar seg vente på til like lenge som sist! Vi har planer om å skjule graviditet til ultralyden, så hadde vært fint om den kulen ikke kom før uke 18-20 [emoji38]

Jeg klarte skjule graviditeten til etter OUL. Noen så det ikke før jeg sa noe da jeg var over 6mnd på vei. Trikset er å begynne å bruke litt store gensre tidlig. Da tenker de ikke over det plutselige stilskiftet :p

Sist ble den aldri så stor, og folk måtte kommentere det hele tida, som i «sikker på at det er noen der, hahahaha» osv. Men er jo like mye kommentarer andre veien. Kan korrigere til at jeg håper den blir større :p

Aaah, da skjønner jeg! Fikk høre det litt jeg også. Var 5mnd på vei og kledde meg ikke akkurat for å vise frem magen da ei spurte om jeg var sikker på om alt var bra i magen.. tror hun lurte på om jeg spiste i det hele tatt. Jeg er jo slank. Jeg har måtte si ifra til voksne at man ikke kan snakke om gravide som om de er drektige dyr "ja hun ser jo sprekkferdig ut". Altså, det er litt morsomt når det er fra noen man kjenner, men skal ha meg frabedt å bli snakka sånn om av kollegaer. Måtte også si ifra til noen som mente at en annen ikke hadde født siden hun hadde hatt ks...

Det var en som spurt om jeg var gravid når jag var i uke 11 med første mann. Hu sa hu var helt sikker for det var så tydelig baby mage:shy:Hadde riktig nok på ettersittende klær .Nå er jeg større enn jeg var der, men om magen kommer fortere med andre , så vill vell folk snart begynne å lure, men ikke tørre å spørre:p

Aaah, da skjønner jeg! Fikk høre det litt jeg også. Var 5mnd på vei og kledde meg ikke akkurat for å vise frem magen da ei spurte om jeg var sikker på om alt var bra i magen.. tror hun lurte på om jeg spiste i det hele tatt. Jeg er jo slank. Jeg har måtte si ifra til voksne at man ikke kan snakke om gravide som om de er drektige dyr "ja hun ser jo sprekkferdig ut". Altså, det er litt morsomt når det er fra noen man kjenner, men skal ha meg frabedt å bli snakka sånn om av kollegaer. Måtte også si ifra til noen som mente at en annen ikke hadde født siden hun hadde hatt ks...

Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal kommentere gravidmagen til andre. Jeg selv har fått høre «er du sikker på at det ikke er tvillinger?» både denne gangen og forrige. Fikk tidlig mage, men den ble ikke spesielt stor mot slutten uansett. Har også en venninne som til stadighet fikk kommentarer på hvor liten mage hun hadde og om alt var bra med barnet. Hun har hatt noe spiseproblematikk tidligere, og var veldig slank, men babyen var stor og fin! Det er ikke greit at alle skal uttrykke sin mening om magens størrelse synes jeg. Jeg tar meg ikke nær av slike kommenterer, men man vet ikke hvilket forhold vedkommende har til kropp og vekt, så kan nok være tøft for enkelte med de kommentarene.

9+6 og har fått en skikkelig oppblåst mage som står ut,ingen jeans som passer lengre. Klarer ikke å skjule magen lengre. Var sånn med første også,at magen kom tidlig.

Jeg klarte skjule graviditeten til etter OUL. Noen så det ikke før jeg sa noe da jeg var over 6mnd på vei. Trikset er å begynne å bruke litt store gensre tidlig. Da tenker de ikke over det plutselige stilskiftet :p

Bare forsette med samme klesstil som nå da ;) masse vide bluser og skjorter er fint:)

Er og super oppblåst. Har for lengst gitt opp bukser med knapper :p

Har ikke fått noe særlig mage ennå, som jeg merker selv i alle fall. Sist kjøpte jeg gravidbukser noen dager etter OUL, så magen kom seint, mulig den gjør det denne gangen også. Fikk ikke høre noe særlig på størrelsen på mangen, annet at det var en fin gravidmage :hilarious:
Møtte en tidligere klassevenninne når jeg hadde ca 1 mnd igjen til termin og hun sa ingenting på magen. Fikk melding på face når baby var kommet om at hun hadde ikke tenkt over magen når hun så meg, trodde bare jeg hadde lagt på meg litt. Men magen var ABSOLUTT tilstede:hilarious: :P

sliter med å lukke de trangeste buksene mine på knappen, og er direkte ubehagelig å være mett. DA blir jeg svær da, føler det selv hvertfalll

Trodde jeg begynte å få litt mage i dag 10+0:angelic: men etter jeg hadde tissa var den borte..så ingenting her enda:shifty:

Back
Topp