Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8+1, og heldigvis ingen kul enda! Håper den lar seg vente på til like lenge som sist! Vi har planer om å skjule graviditet til ultralyden, så hadde vært fint om den kulen ikke kom før uke 18-20 [emoji38]
Sist ble den aldri så stor, og folk måtte kommentere det hele tida, som i «sikker på at det er noen der, hahahaha» osv. Men er jo like mye kommentarer andre veien. Kan korrigere til at jeg håper den blir større
Aaah, da skjønner jeg! Fikk høre det litt jeg også. Var 5mnd på vei og kledde meg ikke akkurat for å vise frem magen da ei spurte om jeg var sikker på om alt var bra i magen.. tror hun lurte på om jeg spiste i det hele tatt. Jeg er jo slank. Jeg har måtte si ifra til voksne at man ikke kan snakke om gravide som om de er drektige dyr "ja hun ser jo sprekkferdig ut". Altså, det er litt morsomt når det er fra noen man kjenner, men skal ha meg frabedt å bli snakka sånn om av kollegaer. Måtte også si ifra til noen som mente at en annen ikke hadde født siden hun hadde hatt ks...
Jeg klarte skjule graviditeten til etter OUL. Noen så det ikke før jeg sa noe da jeg var over 6mnd på vei. Trikset er å begynne å bruke litt store gensre tidlig. Da tenker de ikke over det plutselige stilskiftet