Magetråd

Håpefull prøver

Glad i forumet
jeg er førstegangs og det er jo ingen hemmelighet at det store spørsmålet og det jeg hver dag venter på er mysteriet mamma-mage:)

Hvordan er det med din mage om dagen?

Hvis du har fått flere barn, når merket du endring i størrelse?

Gleder meg til vi alle blir magestruttende mai-damer:)

Merker at magen har endret litt form og mener nå jeg kjenner livmoren over skambeinet. Men har en del ekstra polstring så ser overhodet ikke gravid ut enda.

Stinn. Er ganske tynn så regner med det blir en liten "knekk" på kroppsformen når jeg bikker 12 uker. Er sånn jeg ser ut når jeg overdoser på taco hvertfall:angelic:

jeg er førstegangs og det er jo ingen hemmelighet at det store spørsmålet og det jeg hver dag venter på er mysteriet mamma-mage:)

Hvordan er det med din mage om dagen?

Hvis du har fått flere barn, når merket du endring i størrelse?

Gleder meg til vi alle blir magestruttende mai-damer:)
Jeg liker ikke den tida hvor man bare ser litt småtjukk ut :joyful: Elsker å ha ordentlig mage og kunne kjenne liv. D er så fantastisk. Men må nok opp i mot uke 20 før d er en ordentlig mage der tenker jeg...

Jeg er lang og tynn til vanlig, håper det blir barn nr.3, mistet i februar 10 uker på vei. Og magen denne gang, den er stor! Syns den vokser vær dag. Jobb buksa mi hat vært stor, men nå er den passelig! Har kun lagt på meg 1 kg, så er ikke det heller. Ser gravid ut, så prøver å bruke litt store klær når vi venter besøk..

Er slank, og det vises tydelig at jeg er gravid. Er 10 uker på vei i dag, og jeg har ikke klart å bruke dongeribuksene mine siden uke 6! Magen var mer oppblåst i starten, noe som har roet seg litt heldigvis. Nå kjenner jeg tydelig livmoren [emoji173]️ Kjenner den tidligere enn ved forrige gravididet.

Skal sies at jeg gleder meg til skikkelig gravidmage da. Det kan nå se ut som jeg har overspist noe voldsomt [emoji28]

Skal sies at jeg gleder meg til skikkelig gravidmage da. Det kan nå se ut som jeg har overspist noe voldsomt [emoji28]

Mine magemuskler har ikke kommet seg fra tre år siden. Jeg kan se ut so jeg har sommerkroppen på plass når jeg står opp, men utover dagen får jeg skikkelig mage f r a navelen og opp. Lenger ned er den flat. Helt merkelig :p

Mine magemuskler har ikke kommet seg fra tre år siden. Jeg kan se ut so jeg har sommerkroppen på plass når jeg står opp, men utover dagen får jeg skikkelig mage f r a navelen og opp. Lenger ned er den flat. Helt merkelig :p

Hehe, magemusklene mine er nok heller ikke slik de en gang var [emoji28] Får lett Foodbaby, så kan vel til tider se nokså gravid ut etter middag [emoji5]

Ingen tegn til mage her foreløpig.. går fremdeles i vanlige jeans. Om noe litt mer kvapsete, har vanligvis ganske lite fett på magen. Gleder meg veldig til mage og håper den blir stor :D ❤️

Hadde på med strømpebukse og kjole i dag. Tar ikke den i morgen også, er vell oppblåst men klarer ikke holde inn magen. Så her kan det se ut som mage men er nok bare det lille ekstra som ikke kan holdes inn lenger.

Ingen tegn til mage her foreløpig.. går fremdeles i vanlige jeans. Om noe litt mer kvapsete, har vanligvis ganske lite fett på magen. Gleder meg veldig til mage og håper den blir stor :D ❤️

Haha, hva er argumentet for å ha stor mage? Nå er jeg nysgjerrig :p Jeg slet med å komme meg ut av bilen på parkeringsplassen. Og hadde konstante skrapemerker fordi jeg trodde jeg kunne gå rundt ting.. :p hadde ikke stor mage, kanskje mindre enn vanlig ut fra k ommentarene.

Jeg var på Cubus og kjøpte et par bukser i en større størrelse. Kan ta den av og på uten å åpne den :hilarious: Men bruker belte på da. Føler ikke at magen har blitt større, bare at jeg føler meg skikkelig oppblåst o_O. Yay... Men ser foreløpig ikke gravid ut da, så kan fortsatt ta tak i fettet og si at det bare er taco og sjokkis inni :hilarious:

Her er magen kommet allerede sammen med en del luft så i dag måtte jeg krype til korset å kjøpe meg noen mamma bukser slik at jeg har noen bukser som ikke trykker på magen

Denne uken har jeg begynt å lukke øverste knappen på buskene mine med strikk. Føler meg bare tjukk for øyeblikket, ikke gravid, men det kommer :-D

Haha, hva er argumentet for å ha stor mage? Nå er jeg nysgjerrig :p Jeg slet med å komme meg ut av bilen på parkeringsplassen. Og hadde konstante skrapemerker fordi jeg trodde jeg kunne gå rundt ting.. :p hadde ikke stor mage, kanskje mindre enn vanlig ut fra k ommentarene.
Sist ble den aldri så stor, og folk måtte kommentere det hele tida, som i «sikker på at det er noen der, hahahaha» osv. Men er jo like mye kommentarer andre veien. Kan korrigere til at jeg håper den blir større :p

Magen har tatt litt form allerede. Men har flat mage til vanlig da... problemet mitt er IBS og blir oppblåst av absolutt alt nå. Fra middagstider og utover ser eg ut som eg er 6 mnd på vei og det gjør jo kjempe vondt. Springer på do 8-10 x i døgnet. Håper det roe seg litt underveis her nå. Kan fremdeles bruke samme buksene, men de har vært litt store også. Ska eg få de over hoftebeina må eg ha belte på de etterpå.

8+1, og heldigvis ingen kul enda! Håper den lar seg vente på til like lenge som sist! Vi har planer om å skjule graviditet til ultralyden, så hadde vært fint om den kulen ikke kom før uke 18-20 [emoji38]

Back
Topp