Magetråd

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Vi skal ikke lage enmagetråd da, jenter? Jeg aner ikke hvordan man lager en sånn topptråd, kanskje noen andre vet?

Det er jo ikke så lenge de ordentlige babymagene våre popper frem. Foreløpig er jeg bare  veldig oppblåst om kvelden.

sikkert en god ide det

For min del er den nok en stund til, da jeg bærer babyen langt inne på en måte. Fikk ikke særlg babymage før jeg vertfall var passert 6 mnd sist!

Dytter litt på denne. Er så koslig å se mage bilder altså

Ja, koselig! :-)

Men får min del tror jeg at jeg venter med å legge ut noen bilder til der er mer baby og mindre luft inni der... Nå er jeg bare oppblåst! (Ikke spesielt sexy...) emoticon

Skal legge ut bilde når det er babymage og ikke bare overflødig hud & fettOg bare med klær på, for disse strekkmerkene er ikke noe fint syn!

i forrige svangerskap fikk jeg en liten bulk rundt uke 11, men denne gangen, selv om jeg holder inn magen og ikke er oppblåst er magen stooor... det var den ikke for tre uker siden da jeg gifta meg... magen var flat som et strykebrett. Skal se om jeg får lagt ut bilde i morra :)

Får det ikke til jeg... legger heller ved en direktelink til bildet :P

HER

Ni uker og fire dager ;) Holder inn magen så hardt jeg kan. magen min pleier egentlig å gå ned rett under brystene og ligge helt flat, frem til under navlen, hvor jeg har litt løs hud etter forrige svangerskap. Min mor spurte meg her om dagen om jeg ville låne saunabeltet hennes :/

Ps. nå skal linken være i orden

Oi, så fin mage du har fått allerede :) Men det er noe feil med linken, det kommer opp dobbel http://

får ikke sett bilde, jeg.. :S

nå så jeg da jeg fjerna det som sto ekstra.. ;) Så FIIIN!!! Min er bare feit etter et år med dårlige vaner!!!!! :S Så her skal det ikke legges inn noe magebilde med det første!!! :D

Jeg vet at min definitivt ikke er fett. Slanket meg som en helt i sommer til bryllupet mitt i august :P Den er også hard, og sitter høyt på kroppen. Syns det er en merkelig mage :p men ingen svangerskap er like. 

Tror det tar lang tid før jeg får mage, har ganske så stort mage fra før. så vi får se.  

Endelig fant jeg denne tråden, Fucoc ;D Kjempe søt mage! Den var større enn min 8) Hvordan er den no? :)

Back
Topp