MAGESTATUS?!

Har kommet mage her også ja. Det er mer gravidmage nå, og ikke sånn at folk lurer på om jeg har blitt tjukk.. [;)]
Jeg er glad for det da. Gleder meg til magen blir enda større.

jeg føler at magen har vokst veldig de siste to ukene, men har hatt mage siden uke 7. bruker bare mammaklær og joggebukser jeg også! syns at magen er litt i veien når jeg skal sove på siden, men det skal vel bli mye verre etterhvert når magen er større tenker jeg. jeg er kjempestolt av magen, og ser på den hele dagen. får masse kommentarer også[:)]

Ikke i nærheten av mage enda jeg (ikke mer enn det som var fra før iallefall)

jeg begynte å få mage i uke 11, først så det ut som om jeg bare hadde lagt på meg en del. men nå er den begynt å bli rund, så nå viser det at jeg er gravid. jeg å føler at det virker som om den har krympet litt siden sist uke. har begynt å gå med mamma klær, passer ikke de andre lenger.
gleder meg til den blir litt større[:)]

ORIGINAL: Jenta-83

ORIGINAL: dua

Jeg synes magen min har stagnert, jeg.... Synes den var større i uke åtte enn no...[8|] (fikk fort mage til å begynne med...). Blir jo litt bekymra av det da.. jeg er jo ikke såå langt på vei, men...

Je synes at magen min har vøri større je å...
Veit itte om det er no galt eller itte.
Synes jeg var større i begynnelsen av uka enn je er nå...
Men da je var at jordmor så var alt greit og det er ca ei uke sida...

Blir bekymra ja...

Håper alt er som det skal!!!!!!!!!!!!

Husk at man ofte er oppblåst i starten, og at man dermed kan få mage kjempetidlig, for så at den går tilbake. Det er helt normalt. JEg så ut som jeg var fem måneder på vei om kveldene aveldig tidlig. Da kjente jeg lufta, men etterhvert var det bare en passe kul der, men også det var luft. Nå, snart 12 uker på vei har jeg en liten kul på magen, og den er der hele tiden. Magen kommer når den er klar:)

Jeg er foresten ny her, første innlegg, men måtte bare skrive en snutt til dere. :) 

Hei hei. Når har du termin? [:)]

ORIGINAL: Gluri

Hei hei. Når har du termin? [:)]

Hei Gluri! Jeg har menstermin 30. januar:) [:)] Så får vi se hva UL sier i slutten av august!

jag vokste ut av klærene mine i uke 7 så her også kom magen fort! Men no føler jeg at den ikke har vokst de siste ukene , men folk kommenterer hele tiden at jeg har stor mage til å bare være 15 uker på vei. Har stort symfemål også.. både lege og jordmor har målt det og jeg liggen over det grønne feltet på kurven i helsekortet[:D]

Så spennende[:D]

Back
Topp