Noen som har fått skikkelig mage? Kan ikke forstå hvordan magen har blitt så stor allerede (uke 10)! Er jo faktisk over 6 år siden jeg gikk gravid sist også men magen er vel på str med kanskje uke 16 sist gang .. Minst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke mye baby og livmor enda, men jeg mener å ha lest at fordøyelsessystemet går mye treigere og at man derfor har mer "fyll" i både magesekk og tarmer. I tillegg til at man er mere luftig.Det vises spesielt godt med meg etter kveldsmaten og av og til lurer jeg virkelig på om jeg ikke er et par måneder ekstra på veg.
![]()

Skjønner ikke hvordan jeg skal skjule min lengre.. Er 9+3 i dag og ingen bukser går igjen![]()
Det heter ikke feit når du er gravid, og du har vel dobbel lykke som trenger dobbel plass inni der ;-)Henger meg på! Blitt så feit allerede!

Er det flere enn meg som ikke har fått mage? Min er fortsatt ganske flat, bortsett fra om kvelden.. Men det er jo bare luftPå bv si napp står det at man snart skal kunne kjenne livmoren , men jeg kjenner ingenting... Er 11+5 i dag. Gleder meg sånn til å få mage!
![]()
Vår mage er jo også luft da det e såpass tidlig at livmora ikke fyller opp storter nok flertallet som ikke har særlig synlig mage 11+5
Kjenner du helt nede ved skambeinet da eller? Jeg har ikke kjent etter enda, for den bruker ikke komme over skambeinet før i uke 12 hvis jeg husker rett fra sist!