magesoving

Husker jeg hadde en ekstra dyne i sengen sist. Lå den,ellom knærne, slim at jeg klarte å ligge på siden sist. Hadde en god del bekkenplager. Helt på slutten hadde keg så lyst å ligge litt på magen. Bygget da opp med dyner og puter til en liten ring jeg kunne putte magen nedi.. Lå der på haugen og syntes det var herlig å ligge litt på magen... En halv time eller så ;) blir ok mest sideligging etterhvert ja. Men som mange andre nyter jeg mageleie for tiden

Husker jeg hadde en ekstra dyne i sengen sist. Lå den,ellom knærne, slim at jeg klarte å ligge på siden sist. Hadde en god del bekkenplager. Helt på slutten hadde keg så lyst å ligge litt på magen. Bygget da opp med dyner og puter til en liten ring jeg kunne putte magen nedi.. Lå der på haugen og syntes det var herlig å ligge litt på magen... En halv time eller så ;) blir ok mest sideligging etterhvert ja. Men som mange andre nyter jeg mageleie for tiden
Hehhe ser for meg deg oppi "redet" ditt hehe:p

Termin 9. februar med første frøet:)

Jeg ligger sjelden på magen. Føler jeg puster så dårlig da?

Ligger som regel på siden med det ene beinet i 90 graders vinkel..

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Jeg ligger sjelden på magen. Føler jeg puster så dårlig da?

Ligger som regel på siden med det ene beinet i 90 graders vinkel..

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Det er min favorittstilling også:) men nå krangler bekkenet når jeg ligger slik. Må ha beina samlet...

Termin 09.februar med første frøet:)

Ellos:) veldig vennlig pris også:) håper den kommer imorgen!:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Hva i alle dager søkte du på da? Sniker litt. Klarer ikke å finne den på verken pute, eller sengetilbehør, etc. Den var artig. Begynner å bli vanskelig med magen her nå.

Kan jeg spørre hva den kostet? Får ikke det opp nå. De får den vel inn igjen. Vurderer å kjøpe en fra bambina.no, og den koster 799.-

--------------------
<3 17. februar <3

Sniker litt fra oktober... jeg sover som en stein på magen enda!!:-) uke 29+2 i dag!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp