magesoving

mamma.til.to.<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
Hver natt nå sover jeg på magen, bare fordi jeg vet at om en drøy uke eller to så er magen alt for øm og stor til å ligge på magen. så nå nyyter jeg det mens jeg kan, for det kan tross alt bli 7mnd til neste gang :-P haha

Andre som sover mye på magen nå? :-P

Ja, jeg sovner hver kveld på magen, det er absolutt min favoritt sovestilling :) så lurer på hvordan det blir når magen blir så stor at jeg ikke kan sove på den mer..Klarer ikke å sovne på ryggen :P

Jeg sover alltid best på magen :p
Men sist gang kunne jeg sove delvis på magen ca frem til uke 20, da gikk det ikke lengre.
Skuffelsen var stor da eg innbilte meg at eg kunne ligge på magen rett etter fødselen med min første, det ble uaktuellt pga melkespreng og ømme pupper :p

Jeg sover alltid best på magen :p
Men sist gang kunne jeg sove delvis på magen ca frem til uke 20, da gikk det ikke lengre.
Skuffelsen var stor da eg innbilte meg at eg kunne ligge på magen rett etter fødselen med min første, det ble uaktuellt pga melkespreng og ømme pupper :p
hehe, ja må nok vente litt med det ja :-p det ble ikke aktuelt å sove på magen før leenge etter fødsel hos meg sist heller pga KS :-P hehe

Legger bare ene kneet ut/opp jeg så går det fint en god stund til :)

hehe, ja kneet må være ut for at det skal være godt å ligge på magen :-P

Jeg sover alltid best på magen jeg også. Det går heldigvis fint ennå, men jeg ser ikke frem til den dagen (natten) da magen blir i veien :( . Det er selvfølgelig bra at magen vokser, men....

Jeg sov vel på magen/siden til jeg var 30 uker sist :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg sov vel på magen/siden til jeg var 30 uker sist :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Oii, hadde du liten mage eller? :-)

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lille spire 07.02.14 ♥

Har en pute under kneet, da går det bra. :)

Uff jeg sover skikkelig dårlig på nettene:( har begynt å få sterke bekkenplager så får vondt når jeg ligger i en stilling for lenge:( hjelp!!

Termin 9. februar med første frøet:)

Har ikkje fått mage enno, men klarer sjelden å sove på magen pga kvalmen :-/

min favorittstilling er magen, sist fikk jeg en vrangforestilling så jeg klarte ikke ligge på magen, for innbilte meg at jeg skviste babyen om jeg la meg på magen :P
Denne gangen ligger jeg ofte på magen og nyter det så lenge jeg kan :)

Ligger på magen enda, og det skal jeg gjøre så lenge jeg klarer selv om mannen helst vil ha meg i armkroken for tiden. :p blir nok siden med en dyne som bygger under

Termin 1.februar 2014

Uff jeg sover skikkelig dårlig på nettene:( har begynt å få sterke bekkenplager så får vondt når jeg ligger i en stilling for lenge:( hjelp!!

Termin 9. februar med første frøet:)

Huff ja, bekkenplager ødelegger mye av nattesøvnen ja... jeg kan ikke ligge på ryggen å sove, for da stivner bekkenet til slik at jeg ikke kommer meg opp igjen, var slik forrige sv.skap og.. våknet ofte av at jeg hadde havnet på ryggen i løpet av natten de første 16-17 ukene, å da måtte samboern hjelpe meg til å snu meg igjen..
Men et lite tips er å ligge på siden med en god pute mellom knærne for å stabilisere bekkenet mest mulig. om du ikke har en pute som funker slik så finnes det egne gravid-puter man kan bruke, evt amme-pute :-)

Huff ja, bekkenplager ødelegger mye av nattesøvnen ja... jeg kan ikke ligge på ryggen å sove, for da stivner bekkenet til slik at jeg ikke kommer meg opp igjen, var slik forrige sv.skap og.. våknet ofte av at jeg hadde havnet på ryggen i løpet av natten de første 16-17 ukene, å da måtte samboern hjelpe meg til å snu meg igjen..
Men et lite tips er å ligge på siden med en god pute mellom knærne for å stabilisere bekkenet mest mulig. om du ikke har en pute som funker slik så finnes det egne gravid-puter man kan bruke, evt amme-pute :-)
Takk for tips:) tenkte jeg skulle kjøpe meg ammepute å bruke. Men hvordan fungerer gravid-putene og hvor selges disse?

Termin 09.februar med første frøet:)

Takk for tips:) tenkte jeg skulle kjøpe meg ammepute å bruke. Men hvordan fungerer gravid-putene og hvor selges disse?

Tror de gravidputene er forvokste versjoner av ammeputen. Usikker på hvor de selges, Har bare sett de på bilder før :-P
Men fungerer på samme måte, legges mellom knærne når man sover, samt man kan bruke de litt når man sitter i dype soffaer og stoler osv for å få litt bedre støtte bak ryggen når magen begynner å bli stor :-)
Alt dette kan man også bruke vanlig ammepute til :-)

Tror de gravidputene er forvokste versjoner av ammeputen. Usikker på hvor de selges, Har bare sett de på bilder før :-P
Men fungerer på samme måte, legges mellom knærne når man sover, samt man kan bruke de litt når man sitter i dype soffaer og stoler osv for å få litt bedre støtte bak ryggen når magen begynner å bli stor :-)
Alt dette kan man også bruke vanlig ammepute til :-)
Har bestilt:) fant på ellos:) takk for hjelp!

Back
Topp