magesmerter

eriks

Blir kjent med forumet
Heisann!

Jeg lurer på om det er flere som innimellom er plaget med magesmerter? Et par ganger for dagen (kanskje 1-2) får jeg sterke smerter i underlivet og bak i ryggen - som sterke mensensmerter. Det kommer plutselig, og går over etter noen minutter. Er min første graviditet, usikker på om dette er normalt..

Har opplevd det jeg, men har blødd litt også, men så lenge du ikke blør er det nok normalt

det er heilt normalt å ha menslignande smerter både i ryggen og i underlivet. 

har også det stort sett hele tia,holder på å bli gal.....[:o]

ja, synes det er veldig ubehagelig. smertene kommer plutselig, og er veldig intense.. ikke noe kjekt hvis en er på jobb feks..

ORIGINAL: eriks

ja, synes det er veldig ubehagelig. smertene kommer plutselig, og er veldig intense.. ikke noe kjekt hvis en er på jobb feks..

Jeg har det akkurat likt, og signerer på akkurat dette du har skrevet også!

Fælt når du plutselig må kroke deg sammen til fosterstilling eller finne noe hardt å presse mot magen! Samboer måtte ligge i fosterstilling med ryggen mot meg inatt, slik at jeg kunne bruke den varma rumpa hans som varmepute mot magen![:D]
Det er verst om kvelden og da kommer kvalme fornemmelsen også,

ORIGINAL: Lille Mollå

ORIGINAL: eriks

Jeg har det akkurat likt, og signerer på akkurat dette du har skrevet også!

Fælt når du plutselig må kroke deg sammen til fosterstilling eller finne noe hardt å presse mot magen! Samboer måtte ligge i fosterstilling med ryggen mot meg inatt, slik at jeg kunne bruke den varma rumpa hans som varmepute mot magen![:D]
Det er verst om kvelden og da kommer kvalme fornemmelsen også,

Hahaha.. Utrolig bra [:D]

Oh yes! Har intense smerter i korsryggen akkurat nå. Tidligere i dag var det i magen. Det veksler på de to stedene. Irriterer vettet av meg.

Back
Topp