Magesmerter....

Litenbabyønskes!

Blir kjent med forumet
Skriver innlegget her siden jeg jo ikke er gravid eller noe men lurer litt og er litt engstelig da
I en uke nå,like føre mensen var ferdig,har jeg hatt stikninger helt nederst i magen...Så vondt at jeg gråter og må opp å gå...Dette holdt opp i to dager,nå er det her igjen..Pluss at jeg generelt har mye vondt/ubehag i magen..Jeg er kvalm og ingen matlyst...
Det er som jeg er mett i magen men samtidig sulten,vanskelig og forklare men...
Pluss at det kjennes ut som jeg har noe stort noe inni der når jeg sitter fremoverbøyd,og hvis jeg går veldig fort...akkurat som noe presser med nedi der...Flyr på do hele tiden også...
I dag var jeg veldig støl rett under ribbena...
Jeg prøvde å sjekke litt på nettet men da kom det bare opp i forbindelse med graviditet...Men det er jeg jo ikke....
Jeg var hos legen på onsdag og tok urinprøve og de fant ikke noe feil på den,men hun skulle sende henvisning til gyn og UL...
Vi prøver jo å bli gravide,og de har ikke funnet noe feil på oss tidligere....Jeg var på UL for under 2 mnd siden og de fant ikke noe galt der...
Uff dette ble sikkert kjedelig lesning for dere,men jeg måtte bare lufte dette og kanskje noe vet noe om dette..Mer enn meg!!!

Ingen som vet eller ingen som gidder svare:)

Back
Topp