Magesmerter?

Natepia

Glad i forumet
I natt våkna æ m at æ hadde så ondt i magen..kjentes ut som at d va sting æ hadde..
Va ondt når æ snudde mæ i sænga..
Åsså kjente æ at æ måtte så på do,så når æ røyste mæ opp før å kom mæ på do,blei d ennu værre..
Så når æ nu kom mæ på do,å sku tisse... :P
Så jor d djææævelsk så ondt :/
Nånn andre som har opplevd nåkka sånn?

Har hatt små ondt i heile dag.. kjennes åsså ut som at d e nåkka som strækk sæ..å d e jo vanli.. :P
Måtte bære få d ut :D

Uten at eg kan vere 100% sikker då, så trur eg at det er livmorsbånda. Eg har det same når eg skal tisse/gjere nr2 iblant, er sabla vondt. Og i går hostet eg og da stakk til. Men hvis det blir for gale, så får du snakke med lege/jordmor, sant?? 

Jeg har det litt på samme måte. Det har vært sånn de siste dagene. Ikke så ubehagelig at jeg ikke holder ut, men jeg kjenner det godt. Du må følge med det, hvis det blir for vondt. [:)]

Okei :)
Får gjøre det :)
Blir jo litt engsteli :0

ORIGINAL: Natepia

Okei :)
Får gjøre det :)
Blir jo litt engsteli :0

Da går bra dette, men klart, det er jo liten baby inni oss og den vokser fort, så det gjer desverre vondt iblant. Håper det roer seg og at du får sova godt neste natt[:)]

rart å lese dette nå.. hehe..

i hele går hadde jeg akkurat sånne smerter.. akkurat som sting/luft smerter..
ringte mamma for å spørre om hun visste hva det var og hun nevnte at hun også hadde hatt dette...
er ikke rart med alt som blir pressa og strekt på inni der sa hun [:D]

så det er nok helt normalt.. jeg har det ikke lenger i dag.. men jeg skal følge litt med på det også [;)]

veldig rart. Hadde en slags merkelig vondt igår kveld jeg og! er 17+5.. akkurat som det svir, strekker stikker i den venstre eggestokken.
Har nettop operert vekk en enorm cyste fra den eggestokken så det kan være noe med det. Blir det akkutte smerter så ring sykehus eller ambulanse. Jeg ringte først kvinneklinikken og fikk beskjed om å ta 2 paracet.. etter 10 minutter var jeg desperat og vi ringte ambulanse og jeg ble hasteoperert med gang jeg kom på ullevål med sprukken cyste 1,5 kg som ødela den ene eggstokken min. . alt var bra med ungen, men hun sykepleieren som ba meg ta to paracet BØR endre yrke. [>:]

hmm, virker som de søte små er inne i skikkelige vokseperioder nå. Kan våkne om natta jeg også av at det er vondt. Men de sier jo at dersom det er vondt i lengre tid så skal man ta kontakt med lege/jordmor!

Back
Topp