Magesmerter??

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Våknet i dagtidlig med følelsen av at det ikke lenger var noen spire inni der...[:(] Har hatt smerter i magen i hele dag.. ligner på mens-smerter.. har ikke blødd noe, men har en dårlig følelse.. noen som har vært borti noe lignende?? Er livredd for at det er en SA på gang[:(][:(][:(]

Uff da[:(] Har "desverre" ingen erfaringer å dele med deg - så vil bare gi deg en STOOOOOOR klem og krysser fingrene for at alt går bra!!!!

Hadde ofte menslignende murringer da jeg gikk gravid forrige gang[:)]

å?? hørest bra ut!:) jeg krysser fingrene ivertfall.. Har uansett bestillt time hos legen min i morgen... håper på supertidlig ul!!

Yepp, HELT vanlig å mensmurringer de første mnd.

Jeg hadde SA i oktober i fjor. Hadde mensmurringer da. Nå har jeg det igjen, men håper det ikke er noe galt [:D]

syns å huske at jeg også hadde det jeg hadde SA, derfor jeg er så skeptisk...

Sender en klem, som jeg håper kan få deg til å prøve å ikke bekymre deg:)

Hei! Siden flere dager før testdato har jeg hatt veldige mensmurringer. Dette har jeg ennå, men det har avtatt litt. Kjennes ut som om mensen skal komme, men testen var klar den... og tante kommer forhåpentligvis ikke dette året[:D] Lykke til til deg! håper alt går bra!

jeg har også av og til slike menssmerter nå.. knip på en måte.. kommer og går.. er nok helt normalt [:)]
lykke til hos legen i morgen :)

tror ikke du behøver å bekymre deg for å miste det! jeg har også menssmerter..hadde det forrige gang også, det er helt vanlig[:)]

Dette er som sagt helt vanlig.
Det er også helt vanlig at symptomene kommer og går..

Jeg kan ha skikkelig vonde pupper i et øyeblikk, for så å ikke kjenne noe det neste..

mens smerter er helt normalt å ha i starten... jeg hadde også myyye av dette og det har avtatt nå nylig..
Dette er bare livmoren som strekker seg..
Så lenge du ikke blør skal du ikke bekymre deg..
Så prøv og slapp av heller[:)]

Har vært hos legen i dag..han hadde desverre ikke vaginal ultralyd, så da ble det ikke ul desverre.(men får det sikkert om 3ukers tid..) Tok blodprøve av hcg og diverse...og skal inn igjen torsdag for å sjekke økning..[:D] Blir heldigvis godt tatt vare på av legen min.. Så nå slapper jeg litt mere av.. Fortsatt ikke noe blødninger heller!!:D

Back
Topp