Magesmerter!!

HoneyBooBoo

Forelsket i forumet
Oktoberlykke 2019
Hjelp, noen som har vært borti lignende?

Har så utrolig vondt i magen, men ikke nederst ved livmoren. Heller midt på, rett over navlen. Det kommer og går.

Det begynte rolig, så trodde først jeg måtte kaste opp. Eneste jeg klarer når smertene kommer, er å ligge i fosterstilling. Uke 11 i dag.

Luftsmerter? Har vart i en halvtime nå, og gjør SÅ VONDT :(

Har så utrolig vondt i magen, men ikke nederst ved livmoren. Heller midt på, rett over navlen. Det kommer og går.

Det begynte rolig, så trodde først jeg måtte kaste opp. Eneste jeg klarer når smertene kommer, er å ligge i fosterstilling. Uke 11 i dag.

Hm, har dessverre ikke vært borti det. Hvis det ikke kjennes ut som "murring" (voksesmerter) vet jeg ikke. Du burde kanskje ta kontakt med legen hvis det varer lengre :/ God bedring!

Jeg hadde sinnsyke smerter i går kveld. Både i rygg og mage. (11+5) kom akutt og varte i halvannen time. Låg i fosterstilling på gulvet, det hjalp litt. Hadde vært på ul i går så visste at alt var fint, men skummelt likevel..
Var luftsmerter.

Huff da, det høres ikke godt ut! Håper det snart går over!

Sniker litt her. Kan selvfølgelig være luftsmerter som kan være veldig vonde, men siden du sier rundt navlen må du også være obs på blindtarmen. Er du slippøm? Det vil si at det er vondere når du slipper opp når du trykker der det er vondt enn når du trykker inn? Dersom det ikke blir bedre ville jeg dratt til legen og fått det sjekket ut! Masse lykke til:Heartred håper det gir seg av seg selv!

Godt mulig det er luftsmerter altså, mine sitter gjerne der oppe, og de kan være veldig vonde. Men det burde gi seg snart altså. Har du prøvd å gå på do?

Jeg har hatt sånne luftsmerter flere ganger :(

Hvordan går det med deg nå?

Tusen takk for svar alle sammen!

Jeg hadde lest om luftsmerter, og var ganske sikker på at det var det det var - men at det gjorde SÅÅÅ SINNSYKT VONDT, det ante jeg ikke :hilarious:

Jeg er bedre nå. Det varte overraskende lenge, og når jeg trodde det var helt borte, så kom det fortsatt noen tak innimellom. Nå er jeg bare kvalm :rolleyes:

Dersom du merker at allmenntilstanden blir dårligere så må du ta kontakt med lege. Det kan jo være mage/tarm som er problemet egentlig :) God bedring!

Tusen takk for svar alle sammen!

Jeg hadde lest om luftsmerter, og var ganske sikker på at det var det det var - men at det gjorde SÅÅÅ SINNSYKT VONDT, det ante jeg ikke :hilarious:

Jeg er bedre nå. Det varte overraskende lenge, og når jeg trodde det var helt borte, så kom det fortsatt noen tak innimellom. Nå er jeg bare kvalm :rolleyes:
Ante ikke at det kunne være så vondt jeg heller, før jeg la mini en kveld i forrige uke, og satt og gråt :arghh:

Jeg har slitt masse med luftsmerter så langt i dette svangerskapet.... Noen ganger så har jeg trodd at dette er slutten fordi det har gjort så himla vondt! Men heldigvis er alt fint :)

Huff jeg har det sånn jeg også:(
Nevnte det for gyn igår og han sa at det var helt normalt i graviditeten, og at fordøyelsen går saktere og tarmene flytter på seg for å gi plass til livmoren som kommer opp og at mye luftsmerter og andre smerter kan komme og gå.
Hos meg hjalp det veldig med samarin (sånn brusepulver man løser opp i vann)
Fikk ut masse luft og følte meg veldig mye bedre :-)

Huff jeg har det sånn jeg også:(
Nevnte det for gyn igår og han sa at det var helt normalt i graviditeten, og at fordøyelsen går saktere og tarmene flytter på seg for å gi plass til livmoren som kommer opp og at mye luftsmerter og andre smerter kan komme og gå.
Hos meg hjalp det veldig med samarin (sånn brusepulver man løser opp i vann)
Fikk ut masse luft og følte meg veldig mye bedre :)

Mannen ble sendt på butikken for meg i dag, og kom tilbake med noe fra apoteket. Dama i kassa sa det kunne brukes av gravide, men på pakningen står det kun i samråd med lege o_O Da må jeg prøve samarin jeg også, for smertene har kommet og gått i dag igjen.

Mannen ble sendt på butikken for meg i dag, og kom tilbake med noe fra apoteket. Dama i kassa sa det kunne brukes av gravide, men på pakningen står det kun i samråd med lege o_O Da må jeg prøve samarin jeg også, for smertene har kommet og gått i dag igjen.
Hva kom han hjem med?

Back
Topp