Magesmerter

Pwusen

Andre møte med forumet
hei. Jeg er gravid med nr 2.
Fikk en gutt i januar 2018.

I dette svangerskapet har jeg vondere magesmerter. Noen som vet om det er vanligere at det blir vondere med nr 2?
 
Ingen erfaring med magesmerter, jeg går gravid med nr 3. Men det tror det er veldig individuelt:) hvordan mage smerter er det da? Mens murring eller veldig vondt?
Det sies jo at ingen graviditeter er like:happy:
 
Ingen graviditeter er like nei. Jeg venter nr 3 og alle gangene har det vært forskjellig.
Med nr 2 hadde jeg mye kraftig murring i starten, hadde også endel små blødninger.
Denne gangen hadde jeg ganske mye murring rundt IKM, men nå (5+3) er det mer sjelden og det varer heller ikke så lenge om jeg får det.

Er det type mens murringer du kjenner eller føles det som en annen type magevondt? Jeg har mye mer luft i magen også, og endel luftsmerter til tider. Luft smerter kan også være skikkelig vondt.
 
Ingen graviditeter er like nei. Jeg venter nr 3 og alle gangene har det vært forskjellig.
Med nr 2 hadde jeg mye kraftig murring i starten, hadde også endel små blødninger.
Denne gangen hadde jeg ganske mye murring rundt IKM, men nå (5+3) er det mer sjelden og det varer heller ikke så lenge om jeg får det.

Er det type mens murringer du kjenner eller føles det som en annen type magevondt? Jeg har mye mer luft i magen også, og endel luftsmerter til tider. Luft smerter kan også være skikkelig vondt.

Mer sånn mensensmerter, føles ut som mensen er rett rundt hjørnet
 
hei. Jeg er gravid med nr 2.
Fikk en gutt i januar 2018.

I dette svangerskapet har jeg vondere magesmerter. Noen som vet om det er vanligere at det blir vondere med nr 2?

Hei, hvordan har smertene vært siden du skrev dette? har en del mensmurringer og takvis litt sterkere "mens" smerter. Glad for symptomer, men redd det går galt når smertene kommer ganske sterkt innimellom..
 
Jeg hadde sterke menslignende smerter i forrigårs, har en sønn født i 2017 og da opplevde jeg ikke noen andre smerter fra magen enn ligamentsmerter eller hva det heter. Mistet i uke 6 i starten av desember nå, så var redd det var en spontanabort til, men ingen blødning.
 
Bare pass på om det gjør veldig vondt, at det ikke er svangerskap utenfor livmoren
 
Med nr 1 hadde jeg mye murringer. Nesten ikke noe med nr 2. Har mye igjen nå med nr 3.
 
Back
Topp