Magesmerter

Bkno1305972

Andre møte med forumet
Har de siste 2 nettene våknet av smerter helt nederst i magen. Har ikke vart så lenge, kanskje 10 minutter. Når jeg har satt meg opp i senga eller reist meg, går det over. Kan dette være modningsrier? Flere som har opplevd dette?

Er så urolig for at det kan være noe galt. Skal på kontroll i morgen heldigvis....

Har de siste 2 nettene våknet av smerter helt nederst i magen. Har ikke vart så lenge, kanskje 10 minutter. Når jeg har satt meg opp i senga eller reist meg, går det over. Kan dette være modningsrier? Flere som har opplevd dette?

Er så urolig for at det kan være noe galt. Skal på kontroll i morgen heldigvis....
Er magen din hard også? :-)
Jeg har i de siste dagene og nettene har enormt med kynnere, våknet av de på natten og føles som de aldri gir seg. Vondt nederst i magen og bak i korsryggen. Endte med å spørre jordmor-Siri :p hun mente iallfall at den var sterke kynnere eller modning:-) men er bare magen vond uten å være hard, så er det nok noe annet. Godt med kontroll i morgen da!

Nei magen er ikke spesiellt hard nei :p men jeg har også vondt i korsryggen. Håper ihvertfall at d er normalt og at alt er i orden :)

Syns det høres ganske sånn i orden og ufarlig ut, igrunnen :)

Har fått vondt i magen i det siste og :/ men det er nåkk modningsrier / kynnere eg har . Så er sikkert det og ikke noe farligt :)

Husker det var veldig vondt helt nederst i magen/mot tissen da babyen festet seg sist. Kom og gikk. Kan det være det?

Da har jeg vært til jordmor og alt sto bra til :) hun mente det var modningsrier og at jeg kunne forberede meg på at det kom til å skje flere ganger de neste ukene. Så da kan jeg bare håpe at det ikke er så alt for lenge til fødselen :)

Back
Topp