Magesmerter

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
flere som bare har veldig vondt i magen og ikke har kvalme? Har veldig vondt i magen. Tok ekstra ul i dag og det var fullt liv. Det har nå vart 1 uke. Er 9+4

Jeg har mye vondt i magen som jeg tenker er luft, i natt fikk jeg nesten ikke sove.
Men tenker at det ikke er rart siden det eneste jeg ikke kaster opp er brødskiver, og det er noe jeg aldri spiser til vanlig. Og jeg beveger meg altfor lite siden jeg er så kvalm. Da går jo fordøyelsen i dass. Har sendt mannen på apoteket for minifom nå.

Jeg har mye vondt i magen som jeg tenker er luft, i natt fikk jeg nesten ikke sove.
Men tenker at det ikke er rart siden det eneste jeg ikke kaster opp er brødskiver, og det er noe jeg aldri spiser til vanlig. Og jeg beveger meg altfor lite siden jeg er så kvalm. Da går jo fordøyelsen i dass. Har sendt mannen på apoteket for minifom nå.
Jeg har begynt med lactulose jeg nå. Gravid er ikke godt for magen:p

Huff...skikkelig magetrøbbel her...men det går opp og ned, og avhenger av hva jeg spiser...andre som har enten veldig hard mage eller diaréaktig? Ellers er jeg i fin form nå med bare litt stikninger og sånt innimellom, og litt ømme bryster...og trøtt selvsagt...fra uke 2 til ca 9 var jeg konstant kvalm og svimmel og kastet mye opp...nå er jeg 9+5...

Fordøyelsen min er på bærtur, derfor jeg har så mye vondt i magen...

Back
Topp