Magesmerter

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
I går kveld var jeg så dum at jeg spiste 3 nystekte horn med ost og skinke. Det var nydelig godt ;) men ikke helt verdt det!

Våknet med skikkelige kramper kl. 03 i natt. Myyye luft. Nå er jeg egentlig kvitt lufta, og føler meg bedre, men er "stinn og støl" heeelt nederst i magen, spesielt på venstre side... Vondt hvis jeg bøyer meg, setter meg eller trykker forsiktig. Vel å merke ikke VELDIG vondt. Bare nok til at jeg kjenner det og blir bekymret for babyen min:o

Noen som vet en mulig årsak??

Er det lenge siden du har levert urinprøve? Det kan være noe rusk der eller det kan være luft smerter. Vill gjetting.

Høres ut som luftsmerter. Da blir man godt støl:/

Mest sannsynlig går det raskt over:) prøv å slappe av og hvile deg litt. Aller mest sannsynlig går alt veldig fint med babyen:)

Er nok ikke noe galt med babyen.
Kroppen din bruker lengre tid på å fordøye maten, samt at mer væske blir sugd opp...så det er veldig normalt meg treg mage og luft, ved inntak av gjærbakst :)

Takk gode damer! Ja, gjærbakst skal jeg være veldig forsiktig med framover, for dette var ikke gøy!!! Huff...

Jeg synes det går bedre og bedre, så vil tro jeg har blitt støl etter all lufta, eller noe sånt.

Må få den oppskriften altså :rolleyes: bare huske å ikke spise tre stk.

Uff er du bedre nå? Man blir jammen stål og øm etter sånt!

Må få den oppskriften altså :rolleyes: bare huske å ikke spise tre stk.

Uff er du bedre nå? Man blir jammen stål og øm etter sånt!

Haha søta!!:) oppskrift skal du få! Må bare vente til jeg greier å rippe opp i det ;)

Er mye mye bedre, tusen takk! Var så ille at jeg måtte ligge som en liten ball, var sjukt vondt å rette ut kroppen... Huff! Flaut, egentlig!

Er nok luft. Har hatt det slik jeg også. Måtte ligge på venstreside, gjorde vondt når jeg beveget med, lå på rygg eller på høyre side :p Gikk over, kom tilbake, og gikk over igjen. Må lære å passe på hva jeg spiser om kvelden :p

Høres ut som luft, har vært sånn flere ganger jeg også, det kan være utrolig vondt!!

Ja det er ingen tvil om at kolikk er svært smertefult! Stakkars barn sier jeg!!

Høres ut som du trenger en god tur på do... ;) Ta deg en kopp kaffe. :)

Haha søta!!:) oppskrift skal du få! Må bare vente til jeg greier å rippe opp i det ;)

Er mye mye bedre, tusen takk! Var så ille at jeg måtte ligge som en liten ball, var sjukt vondt å rette ut kroppen... Huff! Flaut, egentlig!
Vettu jeg skjønner babyer så godt! Kan lett gråte av luftsmerter som de u hadde! Uff! Jeg er veldig plaget med luftsmerter pga en muskel i magen som vrir seg om jeg stresser for mye. Det er jævelig vondt og ikke flaut i det hele tatt!

Hihi gleder meg til du orker å rippe opp i traumene. Viste bildet til mannen og han bare Nam!! :D

Back
Topp