Magesmerter

tally

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Har som sikkert noen har fått med seg en liten som har slitt med plager siden fødselen. Gulper masse og går på medisiner for reflux. Den siste tiden har det imidlertid blitt mer tydelig; Han hylskriker og det gir seg først helt når han får bæsjet? Jeg antar at dette er pga. magesmerter, luft f.eks. men synes det er så rart at han fortsatt sliter sånn med mage- og luftsmerter. Lurer på om han kan være allergisk mot noe fortsatt jeg da, har jo prøvd ut melkefri diett uten resultater, er det på tide å prøve ut igjen. Eller vet noen om de kan reagere på gluten?

Hvor lenge prøvde du melkefritt?
Jeg fikk beskjed om at det kunne ta helt opp mot 6 uker før man så resultat av å kutte ut melk.

Hvor lenge prøvde du melkefritt?
Jeg fikk beskjed om at det kunne ta helt opp mot 6 uker før man så resultat av å kutte ut melk.
Signerer denne. Min første reagerte på melkeprotein og jeg måtte fjerne alt i et par mnd før jeg forsiktig kunne forsøke igjen.

Slik er det med vår lille gutt også, men jeg syns det virker mer som han ikke får ut luften annet enn med bæsjen liksom :) han gråter og kaver når det begynne å nærme seg bæsjetid og slutter å gråte når han har bæsjet.

Ang at du har prøvd melkefritt, er du sikker på at du virkelig har det? Er melk eller laktose i mange produkter, men det kan stå oppgitt som noe annet :) er en jungel å komme seg gjennom...

Ja, var nøye med å lese på alle forpakninger og levde på soya.. Men som dere sier, det er jo mulig at det var for kort tid uten melk.

Min blir også veldig urolig før han skal bæsje! Hele morgenen går med på å vente på bæsjen. Når den kommer så er han kjempe fornøyd og smiler og koser seg frem til det nærmer seg neste omgang! Da blir han urolig igjen.

Min blir også veldig urolig før han skal bæsje! Hele morgenen går med på å vente på bæsjen. Når den kommer så er han kjempe fornøyd og smiler og koser seg frem til det nærmer seg neste omgang! Da blir han urolig igjen.
Er pussige greier altså...

Prøvd kiropraktor? Anbefales med gulpinga også! Her var det mye mage smerter men etter kiropraktor har vi en helt ny gutt

Back
Topp