Magesmerter.

Lillelima

Limaaa
Har vert innom føden til sjekk i går,da jeg hadde regelmessige kynnere,menstruasjonssmerter. Alt så fint ut,så ble sent hjem med beskjed om å slappe av. Har i natt og i dag slitt med magesmerter,kjennes ut som magekramper/luftsmerter. Kommer spesielt når jeg snur meg over på sidene. Noen som har hatt lignende? Er så bekymret,og redd for å bli innlagt. Skal inn til sjekk igjen nå kl 14..

Jeg ble innlagt for det samme i går. Ligger med riedempende drypp nå. Jeg hadde ikke noe kynnere, men skikkelig kjipe menssmerter som strålte nedover bena. Og måtte tømme magen flere ganger mens det stod på. Livmorhalsen var ok da jeg kom inn, men smertene så sterke at de ville stoppe det (det fremstod som rier, tror jeg). Bedre nå, men det er ikke helt borte.

Lykke til, håper det roer seg!

Ikke hatt noe lignende selv, men ønsker masse lykke til og god bedring til både Lillelima og Pucci ♡

Lykke til begge to :) og oppdater oss <3 ikke opplevd det selv, håper det stopper hos dere begge :)

Hvordan går det? :)

Masse god bedring begge to, håper det går bra med dere :)

Hvordan går det med dere??

Lykke til begge to☺

Ble overvåkningen på meg,men nå er jeg hjemme. Fortsatt litt øm over magen,men er mye bedre. Beskjed om å ta det med ro.

Ble overvåkningen på meg,men nå er jeg hjemme. Fortsatt litt øm over magen,men er mye bedre. Beskjed om å ta det med ro.
Så bra at du er hjemme igjen og at magen er bedre:)

Har selv slitt med kynner i to uker, ringte føden idag tidlig, og jeg slapp å komme inn, fikk bare beskjed om å ringe tilbake hvis jeg fikk mensen aktige smerter og kjente press nedentil,men så klart ga jo smertene seg da de tok opp telefonen.

Back
Topp