Magesmerter

Trillian87

Forelsket i forumet
Hvordan er deres mager? Min er grusom... Er konstant noe stikking eller strekking eller noe annet vondt.. Går helt ned i underlivet... Jeg blir litt urolig mtp smertene og den brune utfloden jeg har..

Noen erfaringer??

Jeg har også masse "stikking" og "strekking", men jeg har ikke noe blødninger eller noe sånt. Får håpe det bare er normalt. Husker ikke fra forrige gang, det er så lenge siden ;)

jeg har en del stikking i magen. skjennes ut som livmoren strekker seg? men syns ikke de er grusome, men ubehagelig er det :)

Ubehagelig, får veldig stikkinger hvis jeg reiser meg for fort opp. Og veldig oppblåst!

De siste dagene har jeg hatt en del vondt i magen, blanding av en stapp full mage, luft, sulten, ja alt på en gang.... håper det vil gi seg!

Har en del murringer, og noen stikk og strekksmerter innimellom

Noe murringer når jeg reiser meg opp og beveget meg mye men ellers ikke noe...:)

Jeg har noen dager med skikkelig menssmerter, noen dager med masse stikk og strekninger og noen dager syyykt oppblåst! :P er ganske ubehagelig men de dagene jeg ikke har kjent noe særlig blir jeg redd det er noe galt haha. Ikke lett å bli fornøyd :P

Jeg har noen dager med skikkelig menssmerter, noen dager med masse stikk og strekninger og noen dager syyykt oppblåst! :P er ganske ubehagelig men de dagene jeg ikke har kjent noe særlig blir jeg redd det er noe galt haha. Ikke lett å bli fornøyd :P
Hehe, man blir aldri fornøyd :D engstelig for alt hele tiden :p

Jeg hadde strekksmerter og stikninger i magen fra før jeg fant ut at jeg var gravid og frem til forrige uke (ca fra 3+2 til 5+5). Nå har det gått over, så frøet er vel ferdig med å grave seg på plass :p

Jeg har enda mensenlignende smerter og jeg er 8+4 i dag! Krysser fingrene for at det snart går over:)

Hadde en del stikkinger fra uke 4-6.. Fra midten av uke 5 begynte ble jeg veldig plaget med luftsmerter.. Kjempevondt! Måtte ta turen innom apoteket og kjøpe minifom <3<3 Er 7+5 idag og har ikke kjent noe særlig til stikkinger eller murringer siste uken

Back
Topp