Hei.
Jeg har akkurat funnet ut at jeg er blitt gravid. Gikk til legevakten med magasmerter, og etter div. tester ble det konstantert at de kom av graviditet. Jeg er veldig plaget med disse smertene, og lurer på om noen har noen tips for å lindre disse, eller om noen har erfaring med slike smerter, eller om noen vet når disse vil avta. Jeg får plutselige krameaktige smerter som minner om mensensmerter (i nedre delen av magen og korsryggen), bare at de er vondere og varer en stund. Jeg har problemer med å sove for jeg våkner når de dukker opp på natta. Trenger hjelp!
Takk.
Jeg har akkurat funnet ut at jeg er blitt gravid. Gikk til legevakten med magasmerter, og etter div. tester ble det konstantert at de kom av graviditet. Jeg er veldig plaget med disse smertene, og lurer på om noen har noen tips for å lindre disse, eller om noen har erfaring med slike smerter, eller om noen vet når disse vil avta. Jeg får plutselige krameaktige smerter som minner om mensensmerter (i nedre delen av magen og korsryggen), bare at de er vondere og varer en stund. Jeg har problemer med å sove for jeg våkner når de dukker opp på natta. Trenger hjelp!
Takk.