Magesmerter :(

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Noen flere som har hatt skikkelig stikking i venstre side av mage? Sånn at du ikke kan gå rett i ryggen. Det gjør ikke vondt når man ligger eller sitter å slapper av, men det å reise seg er helt jæ#%##. Føler ikke det er luft, for den delen funker som normalt og smertene begynte i går kveld. Måtte krype til sengs og mannen måtte kle av meg. Har akkurat stått 45 min i dusjen uten noe funksjon. Håper dette gir seg snart hvertfall.

Jeg har i det siste hatt det sånn noen økter. Både våknet på natten av sterke smerter og fått det når jeg var i aktivitet.
Vet dessverre ikke noe om hva det er, men vi er i hvert fall flere...

Jeg hadde veldig, veldig vondt ned på venstre side og endte med en undersøkelse på føden. Legen fant ikke noe galt og fortalte at smerter i det området veldig ofte var fordøyelsesrelatert. Hvis det ikke gir seg syns jeg du bør oppsøke lege, for sikkerhets skyld!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Jeg var plaget med smerter i høyre side. Ble legevaktstur i andre trimester. Fant ikke noe. Ser ut som om det er vanlig med litt udefinerbare vondter her og der.

Men jeg tenker at siden det bare er vondt v/bevgelse så er det nok kanskje no muskulært eller noe som presser på? Men ville nok ringt lege om det ikke ga seg ja. Høres jo temmelig vondt ut når sambo måtte kle av deg.

God bedring!

Strekk i en muskel?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det var nok noe med fordøyelsessystemet ja. Glad jeg ventet å ikke gikk til legen, for det ga seg på kvelden etter et do besøk haha. Rart å ekstra vondt sånne ting skal gjøre når det er liten plass inni der :)

Back
Topp