Magesmerter...

roni

Betatt av forumet
Har i flere dager nå hatt mensen lignende smerter i mage og rygg..skikkelig murring..er d noe man bør bekymre seg over??ikke hatt noen blødning og kjenner babyen sparker..men liker ikke disse vondtene:(

Kan høres ut som kynnere.
Jeg ville hørt med lege/jordmor og forklart hvordan det føltes og fått svart på om du burde bekymre deg eller om det ikke er noe å bekymre seg for.
Er det skikkelige og kraftige kynnere er det vel ikke så bra tror jeg ...

Får ringe legen i morgen da kanskje..er ikke helt som kynnere for d har jeg sliti med siden uke 19..men kanskje d faktisk er kynnere som har blitt sterkere..

Får ringe legen i morgen da kanskje..er ikke helt som kynnere for d har jeg sliti med siden uke 19..men kanskje d faktisk er kynnere som har blitt sterkere..
Jeg hadde ikke nølt med å spør, det er bedre å spør en gang for mye enn for lite ;)

Jeg tenker også i de baner. Jeg tenker at det er en form for modning, og at det hører med. Har det støtt og stadig...

Jeg har også slitt en del med det, spesielt hvis jeg anstrenger meg litt (går tur, løper/går raskt, vasker og rydder), og det kan være alt ifra lite vonde til veldig vonde..ringte til JM og fikk time, fikk snakket med henne og hun sjekket og målet og testet urin osv (bare for å sjekke alt), og hun mente det var kynnere og helt ufarlig. Men hun sa det var bra jeg kom inn å sjekket, for det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite..nå vet jeg ikke hvor mange uker du er på vei, men er du over 24 uker så kan du jo ringe føden og be dem ta en sjekk på deg? :)

Er i uke 25.fått meg en legetime i dag halv ett for i dag er smertene værre enn i går..

Han mente d bare var smerter fra livmora.alt stod hvertfall bra til med den lille gutten vår:)han har lagt seg på tvers i magen og dette kunne også gi smerter i mage og rygg.noen andre som har opplevd d??

Bra at det ikke var noe farlig da i hvert fall! Vet ikke hvordan gutten min ligger jeg,bare at han føles som han ligger mer mot venstre enn høyre side av magen :-)

Så godt at det ikke er noe farlig! :-)
Jeg har også fått en del kynnere nå, og av og til kan det være ubehagelig/vondt på siden.
Men har ikke hatt smerter i ryggen.
Håper det gir seg for deg. Godt at alt var bra med den lille! :-)

Så bra alt var fint med lille :)
Har kjent de siste dagene at det har vært litt mer vondt i magen og ryggen, men har tolket det som ekstra vondter på grunn av all spaseringa og shoppinga i London.
Føles litt bedre i dag. :)
Håper det blir bedre :)

Back
Topp