Magesmerter

elskerbarn

Betatt av forumet
Jeg har nå hele uken hatt magesmerter. Natt til Mandag våknet jeg med gallestein smerter som gikk over etter en halv time.. Men så kom smertene øverst i magen takvis, som varte i 10-15 sek.. Det er vondt om jeg spiser eller ikke. Har ikke kontaktet lege eller jm.. Har dere hatt noe lignende? Magen er hard også. Kan det være kynnere?

Det lurer jeg på også.. Ikke gallestein smerter.. Men,vet ikke hvordan kynnere kjennes ut...
Drit vondt i magen i natt, som varte i noen minutter totalt.... Til jeg la meg ned og slappet av..Da gikk det bort...:) Er du sånn nå også?

Ja det er slik jeg er.så det er nok kynnere vi har da :) Men skal vi ha slik hver dag til fødselen kommer jeg og gå på vegga, he he. Har ringt jm, men hn var jo ikke der i dag.

Det høres litt ut som kynnere, selvom jeg ikke er helt sikker på hvordan de kjennes ut. 
Jeg hadde aldri kynnere sist jeg var gravid, og denne gangen tror jeg at jeg har hatt det, men uten særlige smerter. Magen strammer seg mer, og det gir seg når jeg slapper av...

Kynnere kan være ubehagelige, men skal ikke være vonde har legen min sagt! Når jeg har kynnere kjenner jeg bare at magen strammer seg veldig og det er litt sånn press på magen. Er i grunn ubehagelig, men ikke vondt!Jjeg ville dratt til lege eller JM og blitt undersøkt ordentlig. Lykke til, begge 2!

Back
Topp