Magesmerter....

**AM**

Elsker forumet
Har vært på jobb (jobber innen pleie) i kveld, men måtte bare dra hjem i 21.00-tiden på grunn av magesmerter lavt i magen. Føles som om noe stikker, kjenner en litt "klemmende" smerte og at jeg er veldig "støl" i magen. Klarer heller ikke å strekke meg helt ut, føles bedre når jeg krøker meg sammen litt...
Liker ikke :-(

Noen som har opplevd noe lignende?

Liker heller ikke  God bedring tuppa! Håper du finner ut hva det kan være!

håper alt er bra med deg og den lille

Dette høres ut som di type smertene jeg opplevde i mitt forje svangerskap. Beklageligvis fant ingen ut hva dette skyldes. Håper smertene har gitt seg i løpet av natten.

Sliter veldig med det samme.. Lurer også hva det kommer av.. Jeg nevnte dette for søsteren min og hun sa at under andre svangerskap så hadde hun mye vondere av at livmoren strakk seg osv.. Men skal nevne dette for legen på Torsdag, kanskje vi blir klokere :-)

sannsynligvis er det noe helt ufarlig.

Huske at eg hadde "ligament"smerter i magen ganske tidlig i sist sv skap..og har lest at det kan være litt verre for 2 gangs fødende.

jeg kjenner det også ganske godt denne gangen... Er som stikninger og skikkelige menssmerter iblant! God bedring!

jeg har også noe lignende i dag. Er støl på begge sidene av magen, og ubehag når jeg klemmer rundt omkring. Når andre beskriver sine ligamentsmerter skriver de gjerne "intense stikkinger" - og det er ikke dette. Det er mer dunkle, vedvarende, "seige" stikk, klarer ikke beskrive mer konkret, for jeg har ikke hatt noe lignende før... Itillegg verker det skikkelig i hele det ene beinet mitt fra hofteleddet og ned, ala musklesmerter msn kan gå hvis man er ute og trasker på shopping en hel dag:p (men ikke hovent og ømt). Noen som har noe lignende? Er det likevel ligamentsmerter selv om det ikke er intenst?

For meg høres det ut som de "vanlige" tidlig svangerskap smertene. Ømhet, stikking, strekking. Er vel bare kroppen som venner seg på alt som skjer, ting som strekker på seg, blodsirkulasjonen i området som øker o.l =)

Så lenge du ikke jar blødninger tror jeg ikke du skal være redd for noe, men om det er veldig ille ville jeg tatt en sjekk for sikkerhetsskyld=)

Hadde det under første svangerskap og har det nå. Noen ganger når jeg reiser meg litt kjapt kjennes det ut som verdens værste hekseskudd. Det er helt normalt fikk jeg beskjed om sist, så jeg reagerer ikke noe spesielt på det denne gangen heller.

Back
Topp