• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Magesmerter.

*Luske*

Blir kjent med forumet
Har gått med magesmerter og hyppig avføring de siste 2 ukene. Var på legevakta og hun mente at det var ett omgangssykevirus som hadde kommet langt ned i tarmsystemet før det ble aktivisert. Tenkte at ok, da går det nok over på 2-3 dager. Men, nå har det gått 2 uker. Er ikke like grusomt vondt og er ikke 40 ganger i døgnet på do lenger, men likevel ofte nok til at det er plagsomt. Noen som har opplevd noe lignende?

Men vil tatt en tur til jeg. Kanskje du får tatt en avføringsprøve for å se om det er noe ulumskheter. Håper det bare er som legen sa, en magevirus.
God bedringemoticon

Hmmm.. Jeg har fått påvist melkeintoleranse. Jeg undra meg fælt over hva disse magesmertene, som vistnok var moderate, kunne være.. men jeg begynte å skjønne det da jeg fløy på do 5-20 min etter jeg spiste/drakk melkeprodukter. Jeg gikk på en melkefri diett i to uker, da var jeg helt fin.. og etter denne dietten skulle jeg prøve med melk igjen og da startet det på igjen. fikk da påvist med blodprøve. Jeg vet at man kan utvikle allergier under og etter et svangerskap, og det har jeg gjort. Både med dette og med pollen. Jeg synes du skal bestille deg en time og få tatt noen prøver. Etter 4 uker med magesmerter og diare skal det sjekkes ut! Jeg bruker alltid volvat framfor fastlege hvis jeg skal sjekke noe grundig.  Håper det kun har vært et magvirus som er på vei bort og at det ikke er noe varig :)  Lykke til :)

Hmmm, drikker ikke melk, men det kan vel være noe annet. Har også vurdert å gå til en privat for å sjekkes grundig. Gir det til over helga og håper det beste, men dagen i dag har vært en drittdag.
Takk for svar, jenter.

*Luske* skrev:
Hmmm, drikker ikke melk, men det kan vel være noe annet. Har også vurdert å gå til en privat for å sjekkes grundig. Gir det til over helga og håper det beste, men dagen i dag har vært en drittdag.
Takk for svar, jenter.

God bedring kjære deg, magesmerter er plagsomt og vondt!

forresten drikker jeg ikke melk jeg heller.. men merket det på kremet sauser,supper,sjokolade, kaffelatte osv! ;) men er jo ikke sikkert du har det da.. Kan jo være en irritabel tarm du har.

Back
Topp