Magesmerter?

nordsjøfrue

Glad i forumet
Lurer på om det er noen her som har hatt noe særlig magesmerter i løpet av svangerskapet?

Jeg har vært så heldig og sluppet unna nesten alle plager som hører graviditet til, men i dag har jeg sinnsykt vondt i magen. Det er liksom helt nede ved skambeinet og det stikker på en måte. Kjenner lite da jeg ligger stille, men begynner med en gang jeg beveger meg. Det kom etter jeg hadde vasket huset[8|] Noen som har peiling på hva det kan komme av? Er det bekkenet? Jeg er helt grønn jeg, og må innrømme jeg blir litt bekymret her.

Men er nok av liv i magen da, så lille tulla har det bra tror jeg[:)]

Jeg bruker å få en del på kveldene\ ettermiddagen og særlig hvis jeg har vært i aktivitet eller noe i den duren. JM min sa at d e livmoren som strekker seg ;)

De strekningene har jeg hatt hele tida, er ikke som de har vært i allfall. Har alltid kjent dette på sidene..[8|] Nå er det konsentrert i midten, helt nede mot underlivet på en måte.. Takk for svar[:)]

Har hatt litt sånn stikkesmerter nederst i magen jeg og.... ved siden av kynnere og livmorbåndstrekkinger, men vet egentlig ikke om det kalles noe spesiellt. Har ikke fått spurt jm enda, men de er der..... [&:]

Jeg leste i en bok jeg fikk fra legen, at bekkenløsning også kunne gi smerter ved skambeinet.. Beit meg merke i det, for det har jeg hatt. Ikke så sterke som du beskriver da, men vondt er da. Det er nok helt ufarlig. Jenta di hadde nok gitt beskjed om hun ikke hadde det så greit! :-)

ORIGINAL: Bønnefrøet

Jeg leste i en bok jeg fikk fra legen, at bekkenløsning også kunne gi smerter ved skambeinet.. Beit meg merke i det, for det har jeg hatt. Ikke så sterke som du beskriver da, men vondt er da. Det er nok helt ufarlig. Jenta di hadde nok gitt beskjed om hun ikke hadde det så greit! :-)

Jeg tenkte også tanken at det kunne være bekkenet, for det pleier å skrangle litt etter fysiske utskeielser, men det var veldig i dag og smerter på et helt annet sted. Alt er jo skummelt da det dreier seg om inni magen i disse tider, men regner med lille frøken hadde sagt i fra om noe var galt :)

Back
Topp