Hvordan funker det? Hvor mye og lenge brukte dere det?Vi hadde mye bedre effekt sv probiotika fra helsekosten om minifom ikke funker Frøkna har ikke magevondt lenger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan funker det? Hvor mye og lenge brukte dere det?Vi hadde mye bedre effekt sv probiotika fra helsekosten om minifom ikke funker Frøkna har ikke magevondt lenger
Det blir noe av det samme som ideoform for oss regulerer magen med sunne bakterier. Vi bruker en kvart tskje en gang om dagen og det kan brukes frem til hun er 1 år!Hvordan funker det? Hvor mye og lenge brukte dere det?
Fra dere ga første gang til du merket virkning, hvor lang tid gikk det? Hun fikk første runde for to timer siden.Det blir noe av det samme som ideoform for oss regulerer magen med sunne bakterier. Vi bruker en kvart tskje en gang om dagen og det kan brukes frem til hun er 1 år!
En dag tenker jeg.. Da begynte hun å bæsje normalt uten malt i flasken og uten problemerFra dere ga første gang til du merket virkning, hvor lang tid gikk det? Hun fikk første runde for to timer siden.
Ok, jeg fullammer og holder meg unna det meste av matvarer. Hun har i overkant mange bæsjebleier her i huset, men har så mye luft i magen og jeg klarer noen ganger å få massert ut luften, men det går ikke når hun hyler, for da spenner hun hele kroppen og magemusklene sperrer for slik at jeg ikke kommer til. Hun bruker puppen som en trøst og søker puppen når hun har vondt og dermed spiser hun for mye og ender med å gulpe og kaste opp mer enn normalt i tillegg. Funker ikke nekte puppen heller, da hyler hun ustoppelig. Men alt blir en ond sirkel. Mjo mer mat, jo mer tarmaktivitet. Hun vil ikke ta smokk, vi øver hver dag. I natt har jeg vært oppe med henne 7 ganger iløpet av 6 timer.En dag tenker jeg.. Da begynte hun å bæsje normalt uten malt i flasken og uten problemer
Samme her, og jeg var på kontroll i dag. Fikk beskjed om at det nok ikke var hva jeg spiste, for nå har det holdt på i fire uker. Men fikk tips om å ta han opp til raping halvveis i amninga, både for å få opp luft og for at han ikke skulle være så glupsk. Så da får vi prøve det. Og hun sa at minifom dråpene burde gis 10 min før amming så de fikk virket litt. Det har ikke jeg gjort, jeg har gitt det rett før.Ok, jeg fullammer og holder meg unna det meste av matvarer. Hun har i overkant mange bæsjebleier her i huset, men har så mye luft i magen og jeg klarer noen ganger å få massert ut luften, men det går ikke når hun hyler, for da spenner hun hele kroppen og magemusklene sperrer for slik at jeg ikke kommer til. Hun bruker puppen som en trøst og søker puppen når hun har vondt og dermed spiser hun for mye og ender med å gulpe og kaste opp mer enn normalt i tillegg. Funker ikke nekte puppen heller, da hyler hun ustoppelig. Men alt blir en ond sirkel. Mjo mer mat, jo mer tarmaktivitet. Hun vil ikke ta smokk, vi øver hver dag. I natt har jeg vært oppe med henne 7 ganger iløpet av 6 timer.
Jeg gir også minifom rett før, da får jeg gi det enda litt før da. Har også prøvd probiotika. Første gang i går og ikke fått noe virkning enda. Kjører på i dag også. Jeg raper også midt i måltidet, men kan med trygghet gjøre det enda mer, jeg hører hun svelger luft og det klukker når hun spiser.Samme her, og jeg var på kontroll i dag. Fikk beskjed om at det nok ikke var hva jeg spiste, for nå har det holdt på i fire uker. Men fikk tips om å ta han opp til raping halvveis i amninga, både for å få opp luft og for at han ikke skulle være så glupsk. Så da får vi prøve det. Og hun sa at minifom dråpene burde gis 10 min før amming så de fikk virket litt. Det har ikke jeg gjort, jeg har gitt det rett før.
Jeg og blir brukt som smokk, så hun sa at nå var det 4. Uka han la på seg en halv kilo, så han får nok mat, så jeg måtte begynne å være litt hard med han. På dagtid, når man hadde litt ork.