Magesmerter høyre side

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Nå sitter jeg på sykehuset etter en rolig og behagelig ambulanse tur (noen fordeler må man ha når det er 2t til nærmeste sykehus og det gjør vondt å sitte).

Har helt sykt vonde smerter i høyre nedre side på magen... Konstante, men blir værre når jeg rører på meg. Får ordentlig grundig kontroll nå. Ingen fødsel på gang, livmorhalsen var enda 2.8cm lang.

Lurer fælt på hva det kan være...

Masse god bedring, håper smerter forsvinner snart og at det ikke er noe alvorlig!!

God bedring!

Uffda, masse lykke til og god bedring, håper alt står bra til med dere :)

Tusen takk alle sammen. Vet ikke om de kommer til å finne ut hva det er. Har tatt blodprøver som var normale --> ikke infeksjon/blindtarmen.

Alt var bra med baby, morkake og livmor.

De mente jeg hadde sammentrekninger, men usikker på om det ga utslag på rier/kynnere. Kan også være maserier. Nei det blir bare spekulasjoner...

Da var jeg kommer hjem for noen timer siden.
Smerten er litt bedre, men gjør fortsatt vondt. Klarer iallefall å gå:)

Tusen takk for alle lykkeønskninger !:)

Da var jeg kommer hjem for noen timer siden.
Smerten er litt bedre, men gjør fortsatt vondt. Klarer iallefall å gå:)

Tusen takk for alle lykkeønskninger !:)
Fikk du ikke noe svar? Jeg har hatt nyresten mange ganger, og det gir slike symptomer.

Har enda smerter i dag, men er mye bedre. Klarer å gå opprøyst:)

River ganske bra inni mellom.

Takk for omtanken:)

Fikk du ikke noe svar? Jeg har hatt nyresten mange ganger, og det gir slike symptomer.

Nei, fikk ikke noe konkret svar på hva det kunne være. Fikk beskjed om hvis det var like ille idag eller ble værre måtte jeg ta kontakt igjen. Ser heldigvis ut til at det blir bedre *bank i bordet *

Back
Topp