Mager jenter?

innser endelig at det ikke bare er oppblåst mage, men faktisk en babybump :) etterhvert en ganske så synlig babybump <3

oh yes...her er bollen hevet seg veldig siste dagene. Tidligere denne uken tittet kundene på magen min, men sa ingenting. Mens nå buser de ut, "hvor langt er du på vei" :O er 16+2 (17+3 i følge jordmor)

oh yes...her er bollen hevet seg veldig siste dagene. Tidligere denne uken tittet kundene på magen min, men sa ingenting. Mens nå buser de ut, "hvor langt er du på vei" :O er 16+2 (17+3 i følge jordmor)
Akkurat det samme her!

Jeg kjenner at magen har begynt å komme men har mage fra før av så vises ikke enda..

nå ser jeg skikkelig gravid ut, selv om jeg har litt mage fra før av. Trodde jeg bare innbilte meg det helt til jeg så bildet til uforventet nr 5, da så jeg jo at det er mulig å få skikkelig mage så tidlig! :D

Jeg er 16 uker i dag men ser ikke gravid ut enda , ser kun ut som jeg har spist litt godt ;)

Jeg ser definitivt gravid ut! :D

Jeg er 12 +4 og har en finmage når jeg står, men når jeg sitter føler jeg meg bare blautfeit.

Er 18 uker å bare en bitteliten kul.. første min. Glede meg til synlig kul <3

Har hatt mage lenge, men nå er det blitt skikkelig gravidmage og folk tør å spørre nå.

Ingen stor mage! Men er begynt å få så pass mage at de på jobben så fint spurte når neste kom for noen dager siden ;) men klarer fint å skule magen med en løs t skjorte enda ;) 14+2. Var langt over uke 20 siste eg fikk mage :)

Jeg er over 14 uker. Og har fått litt mage nå. Har kjøpt meg en mammabukse. Ha noen fra forrige svangerskap også har jeg noen baggy bukser som passer.

Back
Topp