Mager jenter?

Begynt p vises her å ja. Ikke kjøpt mammabukse enda,men er vel ikke så lenge til...

Min og vise godt. Mammabuksa er litt stor enda, men herlig med bukse som ikke strammer. Fikk pakke i posten med bukser fra ei venninne som fikk ei jente i Mars, herlig å slippe å måtte kjøpe så masse.

Magen får man ikke skjult så lett lengre nei. Men syns selv det ser ut som jeg har levd litt godt ei stund:p
Mammabuksene ble funnet fram i uke 7.
Er 12uker i dag med tvillinger :)

Har fått mage ja, fikk ikke mage før rundt uke 16 sist, men nå har jeg faktisk brukt mammabukser på jobb et par uker da jeg ikke fikk igjen jobb-buksene lenger! (er 11 uker nå)
Men siden ikke alle vet det enda, ser det jo bare ut som jeg har fått deen ølvommen :-p spist godt i påska shø.. sexy

går vanligvis i veldig store og romslige klær, men får ikke igjen dongeribuksen lengre... Gleder meg veldig til å kjøpe gravidbukser :) Ser utrolig behagelig ut !

Jeg har vært i konfirmasjon idag, og alle så det! Hadde en lang og vid maxi kjole for å skjule,men det gikk ikke:-)

Jeg har like stor mage nå som i uke 20 sist. Er 12+2 :-)

13+3 med min andre, men ingen kul enda heldigvis :-) kjenner når jeg ligger på rygg at livmora stikker opp fra bekkenet, men flat mage når jeg står enda.

Er nok en bra stor bul her også, men ikke tatt noen mammabukser i bruk enda. Går mye i treningsbukser, og dongeri som er litt høye i livet, og absolutt litt vide topper..
Nesten litt rart at ikke mange har lagt merke til det enda...

Back
Topp