mageproblemer

lillemor80

Forelsket i forumet
hvordan reagerer barna deres når dere prøver litt nye smaker? Her har det vært et mareritt. Vi har brukt opp en hel pakke bleier på 2,5 dag vi...og det er så hardt det som kommer at det er utrolig at det kommer i heletatt. Vet at de blir harde i magen av gulrøtter, blåbær og noen andre ting, men har liksom prøvd å unngått det. Men vet da søren jeg...han har tatt i sånn i helga at han har fått en kul ved endetarmsåpningen[:(] Syns så synd på han for han gråter sånn, og det hjelper ikke stort med maltekstrakt og svisker heller. Kanskje det er pga tenner?? Litt fortvilt kan man si...

Det hørtes ikke godt ut. Vurdert en legetime for å utelukke noe farlig? Her går det fint med det som kommer inn og ut. Vet hvordan du har det da, for Oskar slet med magen de 3 første månedene. Har desverre ikke noe råd å gi....

huff.tror det kan være greit å kontakte HS.her var det motsatt.Robin ble løs i magen..håper det ordner seg for lillegullet ditt..

ja, jeg ringte legen for å bestille akuttime til han, og fikk time 18.september!!!!!!!!!!!!!!!! For et system!!! Skal ta kontakt med HS istedet tror jeg...huff

hæææ.akutttime 18 sept..for noe tull.kan du ikke prøve å ringe om morran når de akkurat åpner.da bruker det å være mulig å få samme dag....kan jo ikke vente så lenge.du kan også kjøpe noe som heter laktulose på apoteket.det er også for å lette avføringa.BV sin helsesøster anbefalte det.se på hennes spm og svar på forsiden.. lykke til[:)]

Har du prøvd å gi han vann med malt?? Eirik og er som en stein i magen, jeg gir han ca 100 ml vann med ei ss malt hver andre dag. Da går det et par timer så kommer det[:)]

Har ei vennine og datteren hennes var så hard i magen at hun måtte hjelpe til når hu sko bæsje og hu gikk te homepat. Der sa de hu sko ta magnesium og det funka. Hu va 4 mnd når hu gikk der. Ellers så ville eg gitt laktulose. Det funke og for mange. Lykke til og håpe det ordne seg for dåkker[;)]

Back
Topp