I det siste har jeg fått flere komentarer på at magen min ikke er så stor "Har du bare tre måneder igjen?! Da er du ikke stor nei!" Kjenner jeg blir litt lei av å måtte forsvare den gravidmagen jeg har Flere som har opplevd lignende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hører det stadig. Ikke fra fremmede, for magen min synes faktisk ikke når jeg har jakke på...I det siste har jeg fått flere komentarer på at magen min ikke er så stor "Har du bare tre måneder igjen?! Da er du ikke stor nei!" Kjenner jeg blir litt lei av å måtte forsvare den gravidmagen jeg har Flere som har opplevd lignende?
Signerer denne.. tror nettopp at folk ikke har peiling på hvor store magene "skal være" på 20 uker, 30 uker osv.. de husker kanskje en høygravid mage og at de hadde så stor mage leeenge.. eller lignende.. ikke ta deg nær av det!Jeg har fått høre at magen min er liten av mange, men jeg tar meg ikke så nær av det, egentlig. Svigermormor sa derimot at hun kunne ikke tro at det var ennå tre måneder igjen så stor som magen min er.
Jeg tror ikke folk har så mye peiling på gravidmager som de tror de har.
Her blir folk litt rare når jeg sier at det enda er 3 mnd igjen. Tror de tror det er ikke rundt hjørnet. Så på bilder fra da jeg var gravid med første, er likestor som jeg da var i uke 36. Er bare 28 uker på vei...