Magene

Ullegull

Stol på den som viser det!
Septemberlykke 2021
Hvordan går det med magene? Min er veldig oppblåst og derfor klarer jeg ikke de vanlige high waist dongeribuksene. Måtte gå til innkjøp av gravid joggebukse. Det synes jeg er veldig tidlig.
 
Har også opplevt at enkelte bukser strammer litt, og det allerede i uke 7 o_O mest oppblåsthet ja :)
 
Jeg får igjen buksene til tross for at oppblåsthet, men det er ganske ubehagelig. Jeg bruker high waist, men setter strikk i knapphullet og kjøper meg litt elastisitet på den måten. Jeg fikk mage veldig tidlig forrige gang, så regner med at den kommer raskt denne gangen også.
 
Brukte gravidbukser i uke 7 sist, allerede nå litt oppblåst, veldig godt å få av buksene og ta på joggebukse etter jobb
 
Skikkelig oppblåst her også ja.. det er vel progesteronet i kroppen som gjør det..? :)
Går bare i comfy bekledning hjemme :D
 
Veldig oppblåst:wideyed: Går på Lutinus/progesteron så tror det er mye av grunnen.

Gleder meg til jeg føler det er «innafor» å kjøpe gravidbukser:woot:
 
Jeg er superoppblåst! Ser ut som jeg har fått skikkelig babykul. Litt tidlig siden jeg ikke er 7 uker ennå engang...
 
Så kjekt å se at vi er flere. Det er jo veldig koselig at magen vises men kan ikke huske at det var sånn sist gang jeg var gravid.

Gleder meg til vi har sagt det til folk sånn at det ikke trenger å skjules.
 
Så fort jeg har spist, så er jeg oppblåst dagen lang:hilarious: Ser ut som jeg er 4 måneder på vei når jeg slapperav:yuck: Hormonene gjør at tarmene svulmer opp leste jeg. Men roer seg etter hvert. Men da er det vel ikke lenge til den ekte magen begynner å komme:p
 
6+0 og 90% julekakene som gjør at buksene strammer og 10% oppblåst pga graviditet :wacky: Gikk å kjøpte meg to nye super stretchy jeans i både ett og to nummer større enn vanlig så jeg kan vokse litt til. (Uten hjelp fra julekjeks nå da)
 
6+0 og 90% julekakene som gjør at buksene strammer og 10% oppblåst pga graviditet :wacky: Gikk å kjøpte meg to nye super stretchy jeans i både ett og to nummer større enn vanlig så jeg kan vokse litt til. (Uten hjelp fra julekjeks nå da)
Smart!
Skulle gjort det selv tror jeg, da jeansene blir ubehagelige når de stramme over magen. Kan jeg spørre hvor og hvilke du kjøpte?:happy:
 
Jeg er bare litt over 5 uker og veldig oppblåst. I helgen ryddet jeg bort alle buksene det var uaktuelt å bruke fremover, og de som jeg kan bruke en stund fremover og etterhvert ta en strikk i. Satser på kjoler og behagelige klær sånn når det synes godt, akkurat nå ser det bare ut som jeg har lagt på meg. Kan skylde på jula (men jeg er hverken en storspiser eller særlig inaktiv :hilarious:), men tror det er det som funker.
 
Jeg kjøpte meg to nye olabukser i romjula før testingen startet - så jeg håper jeg får brukt de så lenge som mulig! Kjøper meg aldri nye klær, så det var jo typisk :wacky:
 
Sjekka nettopp bilder fra forrige svangerskap. Da hadde jeg såvidt synlig mage i uke 10, men ingen ordentlig kul. Først en søt en i uke 16, og tydelig i uke 18... med nr 1 syntes det først godt når jeg var halvveis. Nå med nr 3 er jeg veldig spent. Håper jeg kan skjule til uke 12, men føler nå at det synes allerede :hilarious: midt i uke 5, men tror det er innbilning.
Hvordan er det med dere andre?
 
Jeg var innom ett par butikker men endte opp på Vero Moda. De har ulike lengder og det syns jeg er så fint. Kjøpte buksen som heter Sophia. Så myk og deilig å ha på!
Takk! Da skal jeg sjekke ut de:happy:
 
Så fort jeg har spist, så er jeg oppblåst dagen lang:hilarious: Ser ut som jeg er 4 måneder på vei når jeg slapperav:yuck: Hormonene gjør at tarmene svulmer opp leste jeg. Men roer seg etter hvert. Men da er det vel ikke lenge til den ekte magen begynner å komme:p

Helt likt her også :hilarious:
 
Helt sjukt oppblåst her også, alt som strammer er superubehagelig! På en bisarr måte er jeg egentlig bare fornøyd med nåværende nedstengning (ikke årsaken til den altså!!), sånn at jeg kan sitte på hjemmekontoret i bare pysjen, og ikke kan dra på besøk til folk uansett:hilarious:
 
Jeg ser veldig gravid ut allerede :eek: bare 4+3 i dag. Jeg fikk «babykul» rundt uke 8 med første om jeg husker rett. Og enda tidligere med nr 2. så er ikke overrasket. Kroppen går rett i modus. Jeg får veldig store mager også. Er bare 160. :p
 
Back
Topp