Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smart!6+0 og 90% julekakene som gjør at buksene strammer og 10% oppblåst pga graviditet Gikk å kjøpte meg to nye super stretchy jeans i både ett og to nummer større enn vanlig så jeg kan vokse litt til. (Uten hjelp fra julekjeks nå da)
Jeg var innom ett par butikker men endte opp på Vero Moda. De har ulike lengder og det syns jeg er så fint. Kjøpte buksen som heter Sophia. Så myk og deilig å ha på!Smart!
Skulle gjort det selv tror jeg, da jeansene blir ubehagelige når de stramme over magen. Kan jeg spørre hvor og hvilke du kjøpte?
Takk! Da skal jeg sjekke ut deJeg var innom ett par butikker men endte opp på Vero Moda. De har ulike lengder og det syns jeg er så fint. Kjøpte buksen som heter Sophia. Så myk og deilig å ha på!
Så fort jeg har spist, så er jeg oppblåst dagen lang Ser ut som jeg er 4 måneder på vei når jeg slapperav Hormonene gjør at tarmene svulmer opp leste jeg. Men roer seg etter hvert. Men da er det vel ikke lenge til den ekte magen begynner å komme