Magene våre som vokser

LadyOnHeels

Elsker forumet
Ta gjerne bilder av magene deres iløpet av sv.skapet og del med oss andre! 

Husk at viss du legger inn flere bilder så prøv å få alle bildene inn på et innlegg så vi holder orden! 
 
Gleder meg til å se alle de voksende magene
 
jeg ogsåemoticon  
 
Gleder meg til magen er en fin gravidmage, og ikke en oppblåst "blubbemage" sånn som nå. Gjør alt for å skjule den... Gleder meg til vise den frem for alle :)
 
ååååh glede :-)
 
nå begynner jeg å mimre tilbake til desember 2009 forumet :D
gleeeder meg!
 
Da jeg var og handla i stad så jeg ei dame som var kanskje sånn 18-20 uker på vei. Hadde så fin liten mage som stakk fram. Gleder meg til å kunne fremheve den slik som hun gjorde. :-)
 
Har ikke tatt noe bilde enda, men gleder meg til magen kommer!!
 


galas skrev:
Gleder meg til magen er en fin gravidmage, og ikke en oppblåst "blubbemage" sånn som nå. Gjør alt for å skjule den... Gleder meg til vise den frem for alle :)



Hehehe, signerer denne. :-)
 
Herregud, jeg er bare 5 uker på vei, men magen er så oppblåst at jeg sliter med å skjule den liksom! Har hørt at man får fortere stor mage med barn nr.2. Noen som har erfart dette eller?
 
Har ikke helt blitt kvitt all magen fra siste graviditet så håper jeg kan få litt "ordentlig" babymage snart så jeg kan fremheve den ja emoticon
 
Jepp!! Hvor lenge siden du fødte sist?

snart-2barns-mor skrev:
Herregud, jeg er bare 5 uker på vei, men magen er så oppblåst at jeg sliter med å skjule den liksom! Har hørt at man får fortere stor mage med barn nr.2. Noen som har erfart dette eller?


 


Mammasen skrev:
Har lagt ut bilde i magebildetråden vår, under våre bilder :)



Jeg også :)
 
Åh gleder meg til jeg får babymage også :) Selv om jeg hååååper å vente til uke 12 denne gangen, forrige gang klarte jeg ikke det. Vil være hemmelig en stund til :)

Med nr. 1 kom magen i uke 14

Nr 2. i uke 7-8

Denne gang ser jeg bare småfeit ut ennå :P Magemusklene har virkelig blitt slappe, men ikke noe som ser ut som noe graviditet ennå.. Selv om livmoren min har kommet ganske så høyt.5 fingersbredder under navlen kjenner jeg kanten. Men vet jeg ikke er lenger på vei enn jeg er.. Tenk om det er to? Hmmmm...
 
Ser frem mot et fin bue på magen, men foreløpig er den mer eller mindre helt vanlig :)
*gleder meg*
 
Datteren min er 1,5 år nå... :)
 
 
14.uker og magen vokser:)


18 uker
 
ser en lite hump der ja 
 
Back
Topp