Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Oj! Jeg er også 14 uker, og har såvidt en bitteliten kul når jeg ikke holder magen inne. Men den kan (heldigvis) fortsatt skjules. Gleder meg veldig til jeg faktisk ser gravid ut. Det er så flott med gravidmage!!
Kommer an på hva jeg har på meg. Ei venninne sa i forrige uke at jeg ikke så gravid ut, men en annen sa i går at det var tydelig gravidmage nå. Men stooor er den ikke.
her er jeg bekket 16 uker, og har også mage som jeg selv mener er alt alt for stor... Men jordmora sier at det er normalt... nr 5.. så får bare nøye meg med at det er slik da.... Prøver til tider å holde inn magen så mye jeg kan når jeg er ut blandt folk, men.. heheh.. er ikke så behagelig det heller har jeg funnet ut
Eg føler meg bare skikkelig oppblåst , magen kan jo ikkje være sååå stor som den er no ?! Veke 15+3 i følge meg , 15+5 ifølge ul ... 2 mann, og med første så var eg 7-8 mnd på vei når eg var like stor som nå