Magene deres??

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Noen andre som opplever at magen vokser syykt fort?? Jeg er 14 uker i morgen og har mage som tilsvarer sikkert 20-25 uker forrige gang :eek: gleder meg stort over at magen kommer altså, men også litt flaut :p

:) Så flott da! Jeg føler at jeg bare er blitt rundene og selvtilliten er ikke super da nesten ingen klær passer lenger. Er gravid for første gang så tenker at mageplukke burde synes enda... Er 13+5...

16 uker og magen har vokst endel de to siste ukene :-)

16+3 idag (14+3 ifølge sh)..magen startet tidlig her! (mye luft i starten da) men har formet seg mer og mer,og nå den siste uka/halvannen uka så har det virkelig forandret seg! :) jeg synes det har gått fort denne gangen i forhold til di andre gangene...men nyter det! :))

Er kun 14 uker, og magen ser ut som eg er rundt 25 uker på vei;) Synes det er litt "flaut", fordi folk tror at eg er så mye lengre på vei;) Verken luft eller oppblåst, så tror det stemmer når folk sier at når man er andre gangs, så vokser ting litt fortere ;) Men synes det er fint og da;)

Har ikke et snev av mage og føler heller ikke at den vokser.. Har bikka 13 uker, men den kommer vel en gang.

Er 13 uker, og magen er like stor som da jeg var 20 uker sist! Synes det er litt flaut for folk tror jeg er lenger på vei og når jeg sier hvor lite på vei jeg er så hever de bare på brynene og ser dumt på meg. Akkurat som om jeg presser magen ut for oppmerksomhetens skyld.

Ser heldigvis ikke synlig gravid ut her enda. Det har nok sammenheng med at magen var stor før jeg ble gravid også ;-) Syns det er litt greitt det ikke viser så mye enda, er jo så lenge igjen ....

Jepp, jeg har også en mage som kunne vært uke 20-24 forrige svangerskap! Umulig å skjule det hvertfall, og ukjente folk kommer bort til meg på jobb og gratulerer meg uten at noen har fortalt dem det :p

Syns den vokste enormt fort de to første månedene. Vet det bare var luft, men så skikkelig gravid ut med en gang. Men når jeg kom over i 2. trim så stoppet det liksom opp og nå synes jeg nesten den er mindre enn for en mnd siden. Så selve gravidmagen lar nok vente litt på seg.
Sist så spratt den plutselig ut over natta, blir vel sånn denne gangen og.

Følte det voks veldig fort til uke 12-13 og nå virker det som den har stagnert litt ;) men håper alt er bra fordi-om :p

Plutselig så kom magen kjempefort her denne uka :D Føles ut som den ikke kan bli noe større nå. Litt engstelig for disse strekkmerkene da, men foreløpig ikke kommet noen ;) Alle som ser meg kommenterer hvor veldig gravid jeg ser ut nå :p

Merkes at dette er tredje mann ja. Vil ikke si jeg har kjempe stor mage, men har hatt liten mage hele svangerskapet med de to første. Så dette er helt nytt for meg at magen allerede er dukket opp i uke 11.

Jeg tror magen min ser større ut enn det den er pga all løshuden fra forrige svangerskap. Magen eser ut, men jeg kan helt fint dytte alt inn igjen med hånda liksom. Jeg begynte ikke å få særlig mage før i uke 24 forrige gang i hvert fall. Også er jeg fortsatt veldig oppblåst, spesielt etter måltid...

Jeg hadde nesten ikke mage, men plutselig bikka jeg 17 uker og ja den rett og slett bare poppa. Eldste dattera mi sa på morningen " du har jo mage jo". Så nå ser plutselig alle at jeg er gravid

Back
Topp