magen ..

gulledulle

Elsker forumet
magen min har vore helt hard å støl i hele natt å er det enda .. ubehageli... har aldri vert sånn før uten at det er kynner , men det er det ikke.....

kansje det er UVI ... ??....

Hmm.. Om du frykter uvi ville eg levert inn ein urinprøve for sjekk i allefall[:)]

magen min er også konstant hard og har bare kynner og maserier sånn innimellom nå.(de var regelmessig en periode) men på min urinprøve slo det ikke ut på noe spess men de sendte den til dyrking.
så kan jo kanskje være greit å ta en sjekk...

viss det ikke blir bedre går jeg opp til legekontoret å leverer inn en prøve..

først skal jeg drikke en hel haug med appelsinjuse å vann [:)] å se om det hjelper

Får man hard mage av uvi da?

ORIGINAL: venter_spent

det lurer jeg på også[8|]

ORIGINAL: ainakor

ikke hard mage i som å gå på do , men hard å støl mage at det er konstant en kynne som ikke gir slipp , viss du sjønner ???

ikke noe behageli ..

ORIGINAL: gulledulle

ikke hard mage i som å gå på do , men hard å støl mage at det er konstant en kynne som ikke gir slipp , viss du sjønner ???

ikke noe behageli ..

Ja, skjønner... men trodde ikke det skulle være et av symptomene. Er det spesielt når man går gravid eller?

ORIGINAL: gulledulle

ikke noe behageli ..

Ja, skjønner... men trodde ikke det skulle være et av symptomene. Er det spesielt når man går gravid eller?

ja , di sieer at en kraftig UVI kan starte en fødsel ..

UVI kan ihvertfall gi premature rier!
Så kan sikkert gjøre noe senere i svangerskapet også. Men ikke at magen blir konstant hard har jeg ikke hørt...

Back
Topp