magen

schnuppa

Forumet er livet
Er det flere enn meg som savner magen og det å gå gravid??? Drømmer meg bort når jeg ser andre gravide og jeg ønsker at det var meg... [&:][&:][8|] Ja jeg er vel en smule rar, men dette synes jeg er litt plagsomt til tider. Er jo så glad for at lile Leon er kommet og alt er overstått, men for det har jeg disse tankene...

Flere som er rare som meg???

Kanskje litt, men......  Vet ikke greit å bli ferdig egentlig... Gleder meg absolutt til neste gang da!!!![:D]

Jeg savner det litt...!
Var å titta inne på Termin i Juli her en dag...[:)]
Så på alle magebildene våre, opprop...
Det var så mye spenning.
Var jo veldig kos å gå gravid og da.
Hadde ikke noe plager eller noe, så var egentlig ikke ordentlig lei før den siste uka.
Stryke på magen og leke litt med tassen og sånn... [&o][&o][&o] Ja det savner jeg!

Jeg kommer nok til å savne det igjen hvis noen av venninnene mine blir gravide igjen.... Nå så føler jeg meg ferdig. Har alltid bare ønsket meg 2 barn og nå har vi jo vært så heldige å få det. Jeg får heller kose meg på andres vegne i fremtiden og jeg tror det vil gå greit (men skulle det skje en "ulykke" så er det også OK..... hmmm[:D])

savner det jeg også..virkelig!! håper på en nummer2, men far er litt skeptisk enda etter tøff fødsel..

Kopierte noe jeg skrev i skravledingsen..

Jeg blir litt misunnelig av å titte inn på termin september.Misunnelig på spenningen og alt det vi ikke visste som ventet oss.Og så blir jeg liksom litt trist inni meg og, for nå er den tid over.
Savner det jeg, det å være ventende og gravid.Trodde aldri det skulle komme ut av min munn[8|]

Men, nå er jo spenningen desto større[:D] Nye forandringer hver dag.
Det er så deilig å være mamma! Nyter det i fulle drag!
Utrolig gøy å se hvor mye de små forandrer seg for hver dag og hvor alt for fort tiden går.
Ikke lenge til han flytter hjemmefra[:(]

ORIGINAL: minnimor

savner det jeg også..virkelig!! håper på en nummer2, men far er litt skeptisk enda etter tøff fødsel..

Samboeren min gledet seg ikke til fødsel nr.2, men det gikk så fint. Fødsel nr.1 var litt slitsom, jeg husker fortsatt det bleike ansiktet hans på slutten av fødselen (stakkars...)  Den andre fødselen gikk 1000 ganger bedre enn den første! Du får lokke han med det... hi-hi[:D][:D]

ORIGINAL: -MeLaNiE & eMiLiE-

ORIGINAL: Monicus

Jeg blir litt misunnelig av å titte inn på termin september.Misunnelig på spenningen og alt det vi ikke visste som ventet oss.Og så blir jeg liksom litt trist inni meg og, for nå er den tid over.
Savner det jeg, det å være ventende og gravid.Trodde aldri det skulle komme ut av min munn[8|]

Utrolig gøy å se hvor mye de små forandrer seg for hver dag og hvor alt for fort tiden går.

SIGNERER......savner det ganske mye,MEN det rareste er at jeg noen ganger får tårer i øynene når jeg ser gravide og babyer enten på tv eller i virkeligheten...ANDRE???

Jepp!
Blir skikkelig rørt om dagen![&o][:)]
Har aldri vært sånn før...

åhhh jaaa savner det kjempe mye, det er så fantastisk å være gravid når du ikke har noen plager og alt går greit. blir så glad inni meg når jeg ser andre med mage for jeg vet hvilken fantastisk følelse du får når det lilli vidunderet kommer ut, den følelsen du har for ditt barn er mer enn jeg hadde trodd. Jeg bare elsker og være mamma og jeg elsket og gå gravid.

SIGNERER......savner det ganske mye,MEN det rareste er at jeg noen ganger får tårer i øynene når jeg ser gravide og babyer enten på tv eller i virkeligheten...ANDRE???

Godt vi er flere her[:D] 

Ja var sånn med første også så jeg har vel vært sårbar og tutete i 5 år nå[8|], enda mer forsterket når Leon kom... [:(][:(]

Her en dag gikk vi forbi sykehuset, og jeg utbrøt til mannen min: Kan vi ikke bare gå innom her og få en baby til!! Hele svangerskapet og fødselen var¨en kjempefin opplevelse, og nå bare koser vi oss med lille skatten. 

Skal love deg schnuppa at jeg savner magen min!!!!!
Det er bare snakk om kort tid før magen min skal bli STOOOR igjen[:D][;)]

(trenger en sladrevenn....du vil vel stille eller???[:D])

ORIGINAL: edvine

Håper det går fort Edvine!!
Er så stolt av deg!
Sterk er du.[:)]
Utrolig hyggelig å se deg her inne assa!

ORIGINAL: edvine

jaaaaaaaaaaaaaaa jeg stiller selvsagt[:D][:D].. gleder meg vennen.... [:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp