Magen

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Altså det er så stor forskjell innimellom på hvor stor magen er at akkurat nå ser jeg ikke mye gravid ut. I går så jeg ut som 6 mnd på vei med skikkelig kulemage. Kjente nettopp frøkna, så hun er jo der, men jaggu kan man tvile innimellom :hilarious::hilarious: Er 16+2.

Føler også at magen variere mye ila dagen, størst på kvelden og minst på morgenen.
Jeg tar bilder hver uke av magen, tar på morgenen så det blir likt utgangspunkt. Gjorde det med førstemann også, veldig gøy å se tilbake på.
Så hvis jeg føler magen ikke har vokst noe særlig ser jeg tilbake noen uker og sammenligner, og da ser man veldig fort forskjell :Heartred

Hadde det sånn mye med de to første, men med hun her så har magen min vært konstant stor siden uke 6. Jeg mistenker kvalmeproblemene og tilnærmet forstoppelse i dette svangerskapet har en del med det å gjøre :bored:

Føler jeg ikke har mage bare at alt er jevn over "bredere" hehe. altså altså ikke babybump men bare alt står ut. Men jeg har jo lagt på meg en del og :angelic:

Men når jeg er oppblåst eller har spist ser jeg ut som jeg er minst 6 mnd på vei :laughing002

Back
Topp