Magen

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Noen som vil vise bilde av magen 7+3 (pluss/minus). Syns min er så ekstrem å vet det kan være luft men føler ikke det er bare det. Er tredje svangerskap men syns det er vel tidlig å få mage, sliter jo med å skjule den :bored: når går luften vekk evt? Har litt ekstra på magen fra før men ikkje slik som dette, noen som kjenner livmor?
 
Noen som vil vise bilde av magen 7+3 (pluss/minus). Syns min er så ekstrem å vet det kan være luft men føler ikke det er bare det. Er tredje svangerskap men syns det er vel tidlig å få mage, sliter jo med å skjule den :bored: når går luften vekk evt? Har litt ekstra på magen fra før men ikkje slik som dette, noen som kjenner livmor?


Min er akkurat som tidligere. 7+1 og første
 
Kjenner livmor, men er 8+5... har vært stor hele veien denne gangen (2.gang), men mye pga bivirkninger av medisiner som har gjort meg veldig oppblåst.
 
Hvor ca kjenner du livmor?
Tja, 5 cm under navlen kanskje? Ligge rikke flatt akkurat nå så litt vanskelig å avgjøre. Kommer også litt høyere opp om jeg har noe i blæra.
 
Noen som vil vise bilde av magen 7+3 (pluss/minus). Syns min er så ekstrem å vet det kan være luft men føler ikke det er bare det. Er tredje svangerskap men syns det er vel tidlig å få mage, sliter jo med å skjule den :bored: når går luften vekk evt? Har litt ekstra på magen fra før men ikkje slik som dette, noen som kjenner livmor?

I andre trimester kan magen plutselig forsvinne og etter noen uker begynner en tydelig babykul å komme frem. Det er selvfølgelig individuelt. Jeg har litt stor/utstikkende mage (9+0), men velger å ta det kun som luft og hormoner :)
 
Leste at man kan ha en del luft og oppblåst pga hormoner frem til uke 12. Å med det så kan det se ut som magen begynner å vises selv ser jeg ikke forskjell (7+5)
 
Back
Topp