Magen

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Når kom din mage med nummer tre? har lyst å holde det hemmelig så lenge som mulig :happy:
 
Jeg venter nr 3 nå :Heartred spent på magen her også! Fikk ikke mage før etter uke 20 med nr 2 :)
 
Nummer 1 fikk jeg mage rundt uke 15-18
Nummer 2 fikk jeg magen rundt uke 12 tror jeg
Nummer 3 er jeg spent på

baby nummer to hos meg var for stor, så sitter med mange tanker om denne graviditeten.. spes fødsel, vil egentlig føde fordi jeg føde raskt men føder ikke flere barn på 5 kg, så får ks om jeg ønsker men egentlig så ønsker jeg ikke. håper de er flinkere å måle vekt nå eg forrige gang :)
 
Håper jeg kan skjule det så lenge som mulig. Poppet vel ut rundt 17-18 sist. Er 15 uker når vi kommer til juni, tviler på at jeg greier å skjule det så lenge, hvertfall ikke lengre.
 
Sist begynte magen åkomme rundt uke 14, nåhar jeg allerede fått litt mage o_O
 
Nå har jeg hatt veldig store mager med de to forrige graviditetene.. men med første så viste d i uke 16 mens med nr 2 så hadde jeg problemer med å skjule det i uke 11 husker jeg.. så spent på nr.3
 
Hvor langt er du nå da?
5+2 :cool:

Men det skyldes vel oppblåsthet? Livmoren er jo ikke kommet opp fra bekkenet enda :p
Nei, det er ikke livmora som har kommet opp fra bekkenet. Den første tida var det pga bivirkninger av lutinus, men jeg har mye mer mage nå enn hva jeg har til vanlig så jeg ser allerede litt ekstra feit ut :woot: Blir godt når det blir en babymage av det!
 
nr 1 fikk jeg ordentlig mage i uke 28
nr 2 fikk jeg ordentlig mage i uke 20
nr 3 var det vel rundt uke 18 :p da begynte det å bli litt kul. med første så jeg ikke gravid ut før jeg bikka uke 34 og fikk sv.forgiftning. Var definitivt størst med nr 2, så er spent på fjerdemann i magen :)
 
Back
Topp